Olympus intră în categoria ice tea cu brandul “Ceai de la munte”
Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, aduce pe piața locală o nouă gamă de produse din ingrediente 100% naturale, create din plante de ceai culese din munții Greciei.
Spre deosebire de celelate produse din categorie, Ceaiul de la munte are doar ingrediente naturale în compoziție. Este realizat din plante de ceai Sideritis, culese din munții Greciei, fără zahăr adăugat, fără aditivi și fără cafeină. În plus, noul ceai rece de la Olympus introduce și două noi arome pe piața ceaiurilor reci din România – gustul unic al fructului aronia și rodia dulce-acrișoară.
Produsul este disponibil în cinci arome – mentă, lămâie, rodie, piersică și aronia.
„Decizia de a introduce o nouă gamă de băuturi în portofoliul Olympus a venit natural, ca urmare a strategiei de dezvoltare pe termen lung a companiei, prin diversificarea portofoliului de produse. Am identificat o oportunitate în piață și, ulterior, am transformat-o în provocarea de a crea un ceai realizat doar din ingrediente naturale”, a declarat Mădălina Toma, Marketing Manager Olympus.
Grupul Hellenic Dairies, cel mai mare procesator de lactate din sud-estul Europei, a împlinit zece ani de prezență la raft pe piața românească, perioadă în care a investit peste 130 de milioane de euro pe plan local. Fabrica de lactate Olympus de la Hălchiu, județul Brașov, a fost inaugurată în 2011, iar producția sa este destinată atât pieței locale, cât și exporturilor. În prezent, 45% din producția fabricii este direcționat spre piețele externe, cele mai importante fiind Germania, Austria, Italia, Marea Britanie, Suedia sau Bulgaria.
Cu sediul în orașul Trikala din Grecia, Hellenic Dairies este o afacere cu operațiuni în 43 de ţări din toată lumea. În prezent, Olympus deține cinci unități de producție în trei țări (Grecia, România și Bulgaria), care produc o gamă completă de lactate și sucuri naturale.
În anul 2018, compania a raportat pe plan local o cifră de afaceri netă de 468 de milioane de lei, marcând o creștere de 8% față de anul precedent. În ceea ce privește profitul, Olympus a înregistrat un rezultat net de 12,4 milioane de lei, în condițiile în care în 2017 raportase pierderi de 1,04 milioane de lei.