Ohvăz estimează o cifră de afaceri de un milion de euro în 2024

Start-up-ul românesc Ohvăz, axat pe producția și vânzarea de produse alimentare cu ingrediente exclusiv naturale pentru un stil de viață sănătos, anunță o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 47% și trecerea pe profit în anul 2023. Compania, care face parte din holding-ul de investiții V7, a înregistrat o creștere de la 490.000 de euro, în 2022, la 720.000 de euro anul acesta, și a înregistrat primele sale procente de profit. Ohvăz estimează o cifră de afaceri de un milion de euro în 2024

„Pentru noi, cel mai important obiectiv a fost creșterea și dezvoltarea companiei, însă suntem încântați că am reușit ca în 2023 să trecem pragul către rentabilitate, așa cum ne-am propus la începutul anului. Am reușit să onorăm în mare toate estimările făcute la final de 2022, în ciuda unui an cu instabilitate sporită. Sunt foarte mulțumit că ne-am îndeplinit obiectivul și că acesta a fost unul cât se poate de realist, fără să cădem în capcana unor previziuni prea roz”, declară Cristian Doru Barin, fondator și director general al companiei Ohvăz.

În baza rezultatelor, compania preconizează pentru 2024 atingerea unei cifre de afaceri de un milion de euro și creșterea ratei de profit.

Anul acesta, compania a adoptat recipientul fabricat 100% din plastic reciclat (rPET) pentru limonadă. Prin achiziția de plastic reciclat, Ohvăz își propune să contribuie la stimularea colectării deșeurilor reciclabile, cu scopul de a încuraja un mediu economic mai responsabil în ce privește utilizarea resurselor și gestionarea deșeurilor.

Ohvăz a lansat un produs de nișă în România – ovăz cu lapte de migdale – cu care a avut mare succes și pentru care a reușit să se remarce pe piață drept singurul furnizor important. Compania se bucură deja de o comunitate de clienții fideli, de la care cere constant reacții legate de produse, testând și creând noi rețete de produse pe baza sugestiilor acestora.

„Prețurile au rămas aceleași, în schimb constatăm că a început să crească valoarea comenzilor. Se comandă mai mult, dar, surprinzător, și mai des! În ce privește misiunea noastră, ea rămâne aceeași ca la început – să oferim un mic dejun sau o masă de prânz deosebit de gustoase, fără chimicale și la un preț rezonabil”, precizează Cristian Doru Barin.

Ohvăz este start-up-ul înființat în noiembrie 2018. Compania are în prezent 16 angajați și livrează în toată țara produse preparate exclusiv din ingrediente naturale, pentru o alimentație echilibrată cu un minim de calorii și un maxim de aport nutrițional. Ohvăz oferă produse pentru mic dejun și masa de prânz fabricate în laboratorul propriu, care pot fi comandate de pe www.ohvaz.ro.
 

Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Deși încă nu putem vorbi despre o maturizare, evoluția pieței de e-grocery din ultimul an, de 36,4%, potrivit datelor NielsenIQ, diversificarea...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Ohvăz vizează afaceri de 500.000 euro în 2022 după o nouă rundă de finanțare
Ohvăz vizează afaceri de 500.000 euro în 2022 după o nouă rundă de finanțare
Ohvăz, business construit în jurul produselor sănătoase de Cristian Doru Barin, și-a setat depășirea pragului de jumătate de milion de euro...
Ohvăz, un pariu de 100.000 de euro pe produsele sănătoase
Ohvăz, un pariu de 100.000 de euro pe produsele sănătoase
Se ia un antreprenor ambițios, se asezonează cu o nevoie din piață - în cazul de față, aceea de a consuma produse cât mai sănătoase - și...