O nouă identitate vizuală pentru gama Alexandrion

Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, dezvăluie noua identitate vizuală a gamei Alexandrion. O nouă identitate vizuală pentru gama Alexandrion

Lansat pentru prima dată pe piaţa din România în urmă cu aproape 30 de ani, Alexandrion este unul dintre brandurile originale din portofoliul Alexandrion Group, care a devenit, în timp, liderul incontestabil al pieţei locale de brandy din care face parte, cu o cotă de 61% în volum și 57% în valoare în piața de brandy în T1, potrivit datelor NielsenIQ. 

Noua identitate vizuală a fost creată având în vedere mai multe obiective: actualizarea imaginii mărcii în concordanță cu tendințele actuale de branding; consolidarea legăturii emoționale dintre marcă și consumator; captarea atenției și interesului unui public nou, care ar avea, astfel, ocazia să descopere un produs cu atribute remarcabile. Acest proces de rebranding celebrează, totodată, performanţele şi longevitatea brandului şi reflectă evoluţia sa ascendentă, în timp, poziţionându-l într-o categorie superioară prin design, ambalaj şi mesaje.

"Alexandrion a construit categoria brandy-ului românesc așa cum este astăzi; dar rămâne o oportunitate semnificativă de a extinde atractivitatea brandului și de a recruta o nouă generație de consumatori atât în România, cât și la nivel global. Modernizarea ambalajelor Alexandrion și reimaginarea comunicării brandului sunt primii pași în călătoria noastră pentru a continua să fim liderii categoriei în România și pentru a extinde rapid amprenta brandului la nivel global.", a comentat Rob Curteis, Global Chief Marketing Officer, Alexandrion Group.

Toate elementele vizuale au fost armonizate pentru a compune o imagine unitară. Noul logo este o expresie a ceea ce reprezintă compania și a valorii pe care o aduce clienților, angajaților și partenerilor. Simbolul, reprezentat de capul lui Alexandru cel Mare, este acum orientat spre dreapta, privind spre viitor, o ilustrare a deschiderii brandului către oportunităţile care apar şi către evoluţie.

Noul slogan «Excepţional în fiecare zi » îi încurajează pe toţi cei care interacţionează cu brandul să se oprească pentru câteva minute din ritmul accelerat al vieţii şi să realizeze că viaţa nu este alcătuită doar din câteva momente speciale, ci că fiecare moment poate deveni special, dacă este apreciat la adevărata lui valoare.

Noul ambalaj evidenţiază un aspect premiumizat al sticlelor și etichetelor, caracterizate de un nou design clasic, dar contemporan. Brandingul a fost armonizat la nivelul întregii game, iar lansări de noi expresii sunt planificate pentru sfârșitul anului 2023 și începutul anului 2024.

Campania de comunicare integrată a debutat pe 19 iulie şi include acţiuni care vor acoperi cele mai importante canale de comunicare ATL şi BTL. Gama Alexandrion include 3 colecţii care acoperă o paletă largă de consumatori: Alexandrion Premium collection 7*, Alexandrion Classic Collection 5* şi Alexandrion Flavour Collection.


 

Alexandrion Group intră pe piața din Japonia, unde va deschide o firmă de distribuție
Alexandrion Group intră pe piața din Japonia, unde va deschide o firmă de distribuție
Alexandrion Group, unul dintre cei mai mari producători români de băuturi spirtoase și vinuri, ce și-a extins semnificativ prezența la nivel...
Alexandrion Group ȋși extinde echipa globală de top management
Alexandrion Group ȋși extinde echipa globală de top management
Alexandrion Group, cel mai mare producător și distribuitor de băuturi spirtoase și vinuri din România, anunţă extinderea echipei globale de...
Afacerile Alexandrion Group au trecut pragul de 1 mld. lei
Afacerile Alexandrion Group au trecut pragul de 1 mld. lei
Alexandrion Group, unul dintre cei mai mari producători și distribuitori de băuturi spirtoase și vinuri din România, a depășit anul trecut...
Alexandrion Group intră pe piața din Grecia
Alexandrion Group intră pe piața din Grecia
Alexandrion Wines & Spirits, parte din Alexandrion Group, intră pe piața din Grecia prin activități de import, distribuție și promovare a...