O nouă identitate vizuală pentru DIANA

Producătorul român de preparate din carne DIANA, prezent pe piață de peste 30 de ani, are o nouă identitate vizuală, un nou logo și un nou design al ambalajelor. O nouă identitate vizuală pentru DIANA

Noul logo DIANA are o formă contemporană, dar duce mai departe, într-o abordare adaptată proactiv dinamicii pieței, elementele definitorii: numele și culoarea verde. În același timp, logo-ul integrează un mesaj adaptat obiectivelor companiei – acela de a răsfăța gusturile tuturor vârstelor. Este un logo actual, ce păstrează identitatea dată de fondator, fiind nou și tradițional în același timp, prin imagine și mesaj, având un cod de culori în ton cu semantica actuală.

Actualizarea s-a extins și către ambalajele produselor, fiind aplicată pe întreg portofoliul de produse, structurat pe patru game - Mainstream, Upper Mainstream, Boierești și Premium - pentru a corespunde noii identități vizuale și pentru a asigura o experiență atrăgătoare consumatorilor.

Noul design include, ca numitor comun, elementele de identitate de bază, unitare la nivel de concept grafic, asigurând recognoscibilitatea prin frecvența de vizionare a produselor și elemente diferențiatoare, pentru a simplifica identificarea rapidă a brandului și a gamei DIANA la raft.

”Această schimbare vine într-un mod firesc, dar calculat și asumat, după o perioadă în care compania s-a concentrat pe investiții consistente pentru extinderea, îmbunătățirea capacităților și capabilităților de producție, pe proiecte destinate implementăriide măsuri de eficiență energetică, urmate de procese de mapare, standardizare și eficientizare a fluxurilor și ajustare a strategiilor la schimbările din piață”, spun reprezentanții DIANA.

Alături de rețeaua de magazine DIANA, producătorul de preparate din carne face parte din grupul DIANA, business fondat în urmă cu mai bine de 30 de ani de familia Crăciunescu. 

 

Rețeaua Magazine Diana continuă expansiunea dincolo de granițele județului Vâlcea
Rețeaua Magazine Diana continuă expansiunea dincolo de granițele județului Vâlcea
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în expansiune și bifează o nouă extindere dincolo de granițele județului Vâlcea. Noua unitate...
Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Magazine DIANA: Ne-am depășit targetul propus pentru 2023 din perspectiva cifrei de afaceri
Retailerul Magazine Diana a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri de peste 400 de milioane de lei, marcând o creștere de cel puțin...
Magazinele Diana, evoluție bazată pe investiții constante în dezvoltare
Magazinele Diana, evoluție bazată pe investiții constante în dezvoltare
Prezentă în șase județe, rețeaua de magazine Diana reușește să extindă baza de clienți de la an la an atât prin expansiune, dar și prin...
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în rural
Rețeaua Magazine Diana continuă investițiile în extinderea rețelei de magazine și deschide o nouă locație în mediul rural. Deschis în...