Misavan lansează gama de produse profesionale Ecolabel

Misavan, companie românească specializată pe piaţa produselor profesionale de curăţenie, lansează gama de produse Ecolabel, bifând componenta eco-friendly dar și orientarea către inovație și sustenabilitate. Inițiativa noii game Ecolabel vine în sprijinul direcției de dezvoltare a companiei în zona de produse eco-friendly, produsele incluse în această gamă (degresant, anticalcar, detergent pardoseli, detergent universal pentru suprafețe, detergent vase, săpun mâini și solutie de geamuri) fiind destinate atât consumatorilor B2B, cât și utilizatorilor casnici. Misavan lansează gama de produse profesionale Ecolabel

Potrivit companiei, produsele comercializate sub această etichetă au un impact redus asupra mediului, garantat, și verificat independent.

„În contextul actual, direcția de business a oricărei companii, dar mai ales în domeniul nostru de activitate, trebuie să se axeze foarte mult și pe componenta de protecție a mediului. Misavan a decis să-și concentreze strategia de sustenabilitate pe două direcții. Astfel, pe langa demersul de reducere a cantității de material plastic din ambalajele noastre și sustinerea cu energie verde, acum am lansat o gamă de produse sub eticheta Ecolabel. Aceste produse sunt certificate de organisme și laboratoare abilitate, în concordanță cu standardele europene și internaționale actuale”, explică Ciprian Otea, director general Misavan.

La nivel global, eticheta Ecolabel este rezultatul unui proces exigent și riguros de clasificare și recunoaștere a eforturilor unei companii de a proteja mediul înconjurător. Standardele de certificare vizează efectele asupra calității aerului, modul de utilizare a energiei și a apei, gradul de reciclabilitate sau utilizarea resurselor naturale. Certificarea acestor produse evaluează impactul lor asupra mediului pe tot parcursul ciclului de viață și garantează criteriile de compoziție și utilizare stabilite de Uniunea Europeană.

Pe de altă parte, în ceea ce privește investițiile în dezvoltarea sustenabilă a companiei, Misavan a dat în folosință în acest an o centrală de panouri fotovoltaice a cărei capacitate de producție anuală este estimată la 250 MWh, valoare ce depășeste consumul propriu.


Citește și Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate

misavan
Misavan investește 10 mil. euro într-o nouă fabrică, în județul Iași
Misavan, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața produselor profesionale de curățenie din România, s-a extins, în parteneriat cu...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...

„Campania noastră de sustenabilitate s-a dezvoltat treptat, iar în perioada următoare producția de energie electrică produsă cu ajutorul panourilor fotovoltaice va fi mai mare decat cea consumată. Astfel, confirmăm direcția de dezvoltare a companiei bazată pe reducerea impactului asupra mediului”, completează Ciprian Otea, director general Misavan.

Anul trecut, Misavan a pus în funcțiune un depozit nou în localitatea Miroslava, cu o suprafaţă de 5.000 de metri pătraţi și o investiţie de aproximativ șapte milioane de euro. Totodată, compania a decis să-și mute și sediul în cadrul acestui depozit logistic, nu doar activitățile de depozitare și distribuție.

Compania Misavan, specializată în producerea și distribuirea de produse și soluții de curățenie, a fost înființată la Iași, în urmă cu 23 de ani. Inițial, obiectul principal de activitate a fost distribuția produselor de menaj pentru consumatorii retail din zonă, compania extinzându-și ulterior activitatea pe piața produselor și a soluțiilor de curățenie preponderent către domeniul profesional.

În prezent, portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse, comercializate atât în ambalaje de dimensiuni mari, destinate utilizatorilor industriali, cât și în formate mai mici, ușor de utilizat de către consumatorii casnici. 

Anul trecut, compania și-a consolidat poziția pe piața produselor de curățenie, înregistrând o creștere cu 27 % a cifrei de afaceri față de 2021. În prezent, compania are 380 de angajați, numărul acestora crescând constant de la an la an, de la 186 în anul 2016.

 

Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
Prioritatea Rottaprint, reducerea impactului asupra mediului și susținerea clienților în găsirea soluțiilor sustenabile potrivite
Prioritatea Rottaprint, reducerea impactului asupra mediului și susținerea clienților în găsirea soluțiilor sustenabile potrivite
În urma unor investiții de circa două milioane de euro realizate în 2023, din care aproximativ 75% au mers către achiziționarea de echipamente,...
Produsele ecologice, mai greu accesibile decât alternativele convenționale
Produsele ecologice, mai greu accesibile decât alternativele convenționale
Produsele și soluțiile ecologice sau „verzi” sunt aspiraționale pentru șapte din zece români, dar percepute ca fiind în continuare mai greu...
Misavan, afaceri de peste 100 de milioane de lei în 2020
Misavan, afaceri de peste 100 de milioane de lei în 2020
Producător și distribuitor român de produse de curățenie și dezinfecție, Misavan a înregistrat anul trecut o creștere cu peste 20% a...