Mercury360 devine reseller oficial Tokinomo

Agenția de publicitate Mercury 360 continuă investițiile în digitalizare, devenind reseller oficial Tokinomo în România. Tokinomo este un dispozitiv robotic inovativ, construit pentru a promova produsele de la raft într-un mod interactiv, combinând sunetul cu lumina și mișcarea.  Mercury360 devine reseller oficial Tokinomo

În contextul actual, în care este din ce în ce mai dificil să atragi atenția cumpărătorului prin media tradițională, Mercury 360 a decis să extindă procesul de digitalizare și la nivel de parteneri de business, proces început de câțiva ani atât pe plan extern, cât și intern. Un robot care mișcă produsele la propriu, uneori chiar și în ritm de dans, și care transmite mesaje directe cumpărătorului reprezintă o nouă eră pentru tot ce înseamnă advertising in-store. În acest sens, agenția deja a început să implementeze dispozitivul Tokinomo pentru o parte dintre clienții din potofoliu, iar rezultatele sunt pe măsura așteptărilor.

“Avem un know-how de 25 de ani în industria de publicitate, iar combinația de creativitate cu experiență mereu a avut forță și a livrat rezultate pe măsură. În cadrul Mercury 360, procesul de digitalizare este în desfășurare de câțiva ani, tocmai de aceea pentru noi parteneriatul cu Tokinomo reprezintă un pas firesc în evoluția companiei. Practic, noi vom implementa întregul proces ce pleacă de la închiriere roboți, creație, producție teatralizare, înregistrare mesaje audio și implementare in-store’’, a declarat Andreea Mangu, Production Manager Mercury 360.

Cele două companii și-au dat seama că în realitatea curentă, doar focusul pe digitalizare reprezintă o metodă sigură pentru a accelera ecosistemul de business.

‘’Ne bucurăm că am găsit un partener de drum deschis la nou, deja pregătit pentru o colaborare ce necesită intelligent creativity. Creșterea business-ului prin folosirea celor mai moderne tehnici și inovații digitale reprezintă the next step în advertisingul modern. Dovada în acest sens este și robotul Tokinomo, care a devenit factorul ‘’wow’’ al campaniilor de in-store marketing. Tokinomo generează word-of-mouth și atrage ca un magnet simpatia targetului tânăr, care de cele mai multe ori îl filmează și îl distribuie pe canalele de Social Media”, a declarat Ionuț Vlad, cofondator și CEO Tokinomo.

Mercury 360 este o agenție de publicitate full-service, ce oferă servicii de strategie, creație, digital, shopper marketing, BTL, branding, design, packaging, evenimente corporate și de brand, comunicare 121 și producție publicitară.
 
 

POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu Tokinomo
POS Media Romania anunță parteneriatul exclusiv cu Tokinomo
Pentru o companie de succes care dorește să atragă clienți, evoluția constantă este esențială. Având această filozofie la bază, POS Media...
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, finanțare de 1,7 mil. dolari pentru expansiune globală
Tokinomo, start-up care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obținut o finanțare de 1,7...
Promoterul robotizat Tokinomo, creștere a cererii de peste 70% în 2020
Promoterul robotizat Tokinomo, creștere a cererii de peste 70% în 2020
Compania locală de retail marketing Instore Power Provider (IPP) a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 25,4 milioane de euro, în...
Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
Tokinomo, în topul celor mai bune 40 de start-up-uri de retail tech din lume
Tokinomo, o soluție de in-store marketing care, folosind o combinație de senzori de mișcare, lumină și sunet, animă produsele la raft și le...
Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu se alătură Tokinomo pe poziția de CMO
Vlad Ionescu este noul Chief Marketing Officer al Tokinomo, start-up care dezvoltă o soluție de promovare a produselor în magazine. Experiența...
Start-up-ul Tokinomo obține o finanțare de 700.000 euro
Start-up-ul Tokinomo obține o finanțare de 700.000 euro
Tokinomo, start-up specializat în soluții de retail tech, a încheiat o rundă de investiții în valoare de peste 700.000 euro, la care au...