Matei Lucescu, fondatorul Bere Grivița, investește 6 milioane euro într-o nouă unitate de producție

Matei Lucescu, antreprenorul din spatele brandului de bere Grivița, a anunțat o nouă investiție de șase milioane de euro într-o fabrică ce va susține cererea din retail și care va fi inaugurată în luna mai. Matei Lucescu, fondatorul Bere Grivița, investește 6 milioane euro într-o nouă unitate de producție

În vara anului 2019 Matei Lucescu aducea pe piață Bere Grivița, un brand de bere cu o tradiție de peste 150 de ani, produs într-o fabrică situată pe Șoseaua Orhideelor din București. Investiția la momentul respectiv se ridica la 1,3 milioane de euro, unitatea de producție susținând în principal cererea pe zona HoReCa.

”Această nouă unitate de producție a venit ca o necesitate. În urma pandemiei zona HoReCa a fost grav impactată, prin urmare ne-am orientat și spre retail. Prin urmare, ne-am schimbat toată filosofia de business și urmărim o democratizare a berii artizanale. Vom lansa pe piață produse speciale pentru zona de retail și pentru consumatorul de retail. Am gândit produse care pot fi plasate la raft, beri pasteurizate, la un preț mai mic decât al celor pe care le aveam în portofoliu până acum. Vorbim în continuare de un produs premium, dar la un preț accesibil”, a detaliat pentru Progresiv Matei Lucescu.

Citiți și: Bere Grivița - un business în care gustul nu se discută, se reinventează

Fabrica situată în zona Popești-Leordeni din București a presupus o investiție de șase milioane de euro, susținută din fonduri proprii. Construcția proiectului greenfield a fost demarată în luna februarie 2022 și reprezintă cea mai modernă fabrică de bere craft din Europa de Est. În noua unitate de producție vor lucra 25-30 de angajați. Potrivit lui Matei Lucescu capacitatea de producție poate crește de la 2.000 de hectolitri pe an până la 27.000 de hectolitri/an.

În prezent, retailul susține 30-35% din vânzările companiei, produsele fiind listate în rețelele Cora, Carrefour, Auchan și Mega Image.

Ground Zero intră în retail cu un nou brand de bere și țintește un avans de 15% a veniturilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Ground Zero intră în retail cu un nou brand de bere și țintește un avans de 15% al veniturilor
Producătorul de bere artizanală Ground Zero, activ pe piața din România de zece ani, intră în segmentul berilor de volum prin lansarea...
Piața berii s-a stabilizat la ”nivelul critic” de 15 mil. hl în 2024. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Piața berii s-a stabilizat la „nivelul critic” de 15 mil. hl în 2024
După trei ani de scăderi succesive, piața berii din România s-a stabilizat anul trecut la 15 milioane de hectolitri, potrivit datelor Berarii...
Bere Grivița și-a dublat volumele vândute la un an de la deschiderea fabricii din Popești-Leordeni. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bere Grivița și-a dublat volumele vândute la un an de la deschiderea fabricii din Popești-Leordeni
Volumele vândute în primele nouă luni din acest an de Bere Grivița, brand relansat de către antreprenorul Matei Lucescu, s-au dublat comparativ...
bere
Berarii și triunghiul inflație, fiscalitate, vânzări în scădere
După ce 2023 a reprezentat al doilea an consecutiv în care volumele pieței berii s-au contractat, începutul lui 2024 oscilează între un...
Scădere de 9% pentru piața locală de bere în primele cinci luni ale anului
Scădere de 9% pentru piața locală de bere în primele cinci luni ale anului
Piața berii din România raportează o scădere de 9% în primele cinci luni din 2023 față de aceeași perioadă a anului anterior. Rezultatele...
Bere Grivița - un business în care gustul nu se discută, se reinventează
Bere Grivița, un business în care gustul nu se discută, se reinventează
În timp ce majoritatea tinerilor care studiază în străinătate aleg să urmeze o carieră peste hotare, Matei Lucescu, nepotul unui cunoscut...