“Market trends and innovation in Market Research”, la ESOMAR România 2022

Conferința locală a industriei de cercetare de piață „Best of Esomar (BOE) Romania 2022” revine cu cea de-a 8-a ediție, sub tema “Market trends and innovation in Market Research”. Evenimentul va avea loc miercuri, 12 octombrie, la Hotel Sheraton.  “Market trends and innovation in Market Research”, la ESOMAR România 2022

Speakerii din acest an vor aborda teme variate legate de noua lume a consumatorilor, afectată de pandemia de SARS-Cov-2. Vom observa astfel cum a influențat pandemia modul în care consumatorii își aleg produsele sau serviciile, cât și modul în care companiile și-au reinventat strategiile de marketing și de vânzări, forțând totodată companiile de cercetare de piață să regândească metodologiile aplicate în industria de cercetare de piață și adaptarea la modificările curente.

Programul găzduiește o agendă dinamică susținută de reprezentanții celor mai importante agenții de cercetare locale, precum și de un invitat special, care reprezintă industria și comunitatea de cercetare de piață la nivel internațional, Parves Khan, ESOMAR CEO.

Evenimentul „Best of ESOMAR” reprezintă un parteneriat între ESOMAR și SORMA România și va fi găzduit de Alina Șerbănică, Reprezentant ESOMAR pentru România. BOE 2022 se adresează specialiștilor în cercetare de piață și de marketing reprezentând jucătorii din toate industriile (FMCG, retail, IT/technology și telecom, servicii bancare, healthcare etc.), precum și profesorilor, studenților sau viitorilor specialiști în cercetarea de piață.

Companiile din industria de cercetare de piață prezente cu speakeri la această conferință sunt: Daedalus New Media Research, DataDiggers Market Research, Exact Business Solutions, Ipsos Digital, iSense Solutions, ISRA Center, Kantar Insights Division și Mercury Research. BOE 2022 găzduiește și speakeri din partea clienților (beneficiari ai serviciilor de cercetare de piață): BCR, McCann World Group Romania și Telekom.
Mai multe informații despre eveniment regăsiți aici.

Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...
Conferința Progresiv revine cu o nouă ediție, „Back to the future
Conferința Progresiv revine cu o nouă ediție, „Back to the future", între 13 și 15 martie 2024
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, revine cu o nouă ediție ce se va desfășura în...
Macro tendințe în comportamentul consumatorilor din România, la ESOMAR România 2023
Macro tendințe în comportamentul consumatorilor din România, la ESOMAR România 2023
Conferința locală a industriei de cercetare de piață „ESOMAR Connect ROMANIA 2023” revine cu cea de-a 9-a ediție, sub tema „ Macro...
Conferința Progresiv revine cu o nouă ediție în 2023, The Great Game of Retail
Conferința Progresiv revine cu o nouă ediție în 2023, The Great Game of Retail
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, revine cu o nouă ediție ce se va desfășura în...