Life Care vrea să acceseze piaţa internaţională

Life Care, una dintre cele mai importante companii româneşti importatoare de produse BIO, este prezentă în perioada 11-14 februarie 2015 în Germania, la Biofach, principalul târg de produse alimentare organice din lume și de produse pentru îngrijire personală bazate pe principii naturale. Life Care vrea să acceseze piaţa internaţională

Compania Life Care, înfiinţată în urmă cu 10 ani, are la bază un model de business integrat care oferă atât posibilitatea de a deveni consumator, cât și antreprenor prin distribuirea produselor, acestea putând fi achiziționate atât direct, de la agenții Life Care, cât și online, pe www.life-care.com. În acest moment, compania are operaţiuni în România, dar şi în ţări precum Italia, Spania sau Ungaria, prin intermediul agenţilor. La Biofach, Life Care vizează inițierea colaborărilor cu parteneri atât din spațiul european, cât și din afara Europei, în scopul înființării unor francize care să reproducă acest model de succes și în afara României.

Cu o cifră de afaceri de aproximativ 100 de milioane de dolari, Life Care comercializează peste 500 produse premium naturale, cu elemente bio sau 100% bio, destinate îngrijirii personale, curățeniei locuinței și suplimente naturale, aparținând unor producători cu renume internațional. Calitatea produselor este garantată de organisme certificatoare independente recunoscute în întreaga lume, precum ECOCERT sau BDIH, precum și de Ministerul Sănătății din România.

Biofach se află la a 26-a ediție consecutivă, reunind peste 2,200 de expozanți din 76 de țări și peste 42.000 de vizitatori din 135 de țări. Din anul 2007, Biofach este organizat în paralel cu VIVANESS, târgul internațional pentru îngrijire personală naturală, dedicat exclusiv segmentului de cosmetice naturale. Life Care este prima companie din România care participă la Biofach cu stand în zona VIVANESS, zonă premium a târgului.

Magazin LaDoiPasi, franciza dezvoltata de METRO
Consolidare la vârful retailului de proximitate. Studiu de caz: extinderea francizei LaDoiPași
Franciza LaDoiPași lansată de METRO în urmă cu 12 ani a marcat recent o premieră prin inaugurarea simultană, în mai multe orașe din țară...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
O categorie dinamică, care a bifat creșteri double digit în valoare în ultimul an, piața produselor BIO se bucură de popularitate în rândul...
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
Coșul „normal” de cumpărături a fost redefinit, iar achizițiile de bunuri de larg consum au suferit modificări semnificative față de...
Republica BIO, retailerul care a pariat pe puterea produselor organice
Republica BIO, retailerul care a pariat pe puterea produselor organice
Cu vânzări de peste opt milioane de lei, impulsionate de interesul tot mai mare al consumatorilor pentru un stil de viață cât mai sănătos,...