Life Care vrea să acceseze piaţa internaţională
Life Care, una dintre cele mai importante companii româneşti importatoare de produse BIO, este prezentă în perioada 11-14 februarie 2015 în Germania, la Biofach, principalul târg de produse alimentare organice din lume și de produse pentru îngrijire personală bazate pe principii naturale.
Compania Life Care, înfiinţată în urmă cu 10 ani, are la bază un model de business integrat care oferă atât posibilitatea de a deveni consumator, cât și antreprenor prin distribuirea produselor, acestea putând fi achiziționate atât direct, de la agenții Life Care, cât și online, pe www.life-care.com. În acest moment, compania are operaţiuni în România, dar şi în ţări precum Italia, Spania sau Ungaria, prin intermediul agenţilor. La Biofach, Life Care vizează inițierea colaborărilor cu parteneri atât din spațiul european, cât și din afara Europei, în scopul înființării unor francize care să reproducă acest model de succes și în afara României.
Cu o cifră de afaceri de aproximativ 100 de milioane de dolari, Life Care comercializează peste 500 produse premium naturale, cu elemente bio sau 100% bio, destinate îngrijirii personale, curățeniei locuinței și suplimente naturale, aparținând unor producători cu renume internațional. Calitatea produselor este garantată de organisme certificatoare independente recunoscute în întreaga lume, precum ECOCERT sau BDIH, precum și de Ministerul Sănătății din România.
Biofach se află la a 26-a ediție consecutivă, reunind peste 2,200 de expozanți din 76 de țări și peste 42.000 de vizitatori din 135 de țări. Din anul 2007, Biofach este organizat în paralel cu VIVANESS, târgul internațional pentru îngrijire personală naturală, dedicat exclusiv segmentului de cosmetice naturale. Life Care este prima companie din România care participă la Biofach cu stand în zona VIVANESS, zonă premium a târgului.