Lavazza a pus ochii pe brandul de cafea Carte Noire

Lavazza, al șaptelea producător de cafea la nivel internațioanal, a înaintat o propunere de achiziție a brandului Carte Noire către Douwe Egberts BV pentru suma de 800 milioane de euro, scrie Reuters, citând surse apropiate celor două companii. Dacă tranzacția se concretizează, producătorul italian și-ar tripla cifra de afaceri pe una dintre cele mai importante piețe europene, Franța, și ar trece în poziția de lider din această țară. Lavazza a pus ochii pe brandul de cafea Carte Noire

Într-o declarație de presă recentă, reprezentanții companiei Lavazza au confirmat informația, precizând însă că achiziția va avea nevoie de aprobarea Comisiei Europene și a autorităților de concurență franceze.

Antonio Baravalle, directorul executiv al Lavazza, a declarat recent pentru Reuters că targetul companiei pentru următorii 10 ani este cel de dublare a veniturilor până la 2 miliarde de euro tocmai pentru a evita situația neplăcută de a fi „înghițiți” de jucători mai mari, iar acest lucru se va realiza "atât prin creștere organică, cât și prin achizițiie."

Brandul de cafea premium Carte Noire a fost pus pe lista de vânzare tocmai ca răspuns la îngrijorările exprimate de Comisia Europeană cu privire la poziția dominantă pe care ar urma să o aibă în anumite piețe compania nou creată în urma fuziunii dintre grupul american Mondelez International și olandezii de la D.E Master Blenders, Douwe Egberts BV.

Aceleași surse au mai precizat Reuters că oferta producătorului italian este de departe cea mai bună, mai bună chiar și decât cele aparținând unor fonduri de investiții internaționale.

Sursă foto: http://gastro-logy.blogspot.ro/

Lavazza, venituri de 2,7 miliarde de euro în 2022 la nivel global
Lavazza, venituri de 2,7 miliarde de euro în 2022 la nivel global
Lavazza a încheiat anul 2022 cu venituri de 2,7 miliarde de euro, reprezentând o creștere de +17,6% față de 2021, în timp ce profitul net...
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Brandul italian de cafea Lavazza deschide primul său magazin fanion din afara Italiei, iar locația aleasă este centrul Londrei, scrie...
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Grupul italian Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, a raportat, anul trecut, venituri totale de peste 2 miliarde...
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualità Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiție. Alături de...
Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo
Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo
Producătorul de cafea Lavazza a încheiat un parteneriat cu PepsiCo prin care va lansa primul său produs pe segmentul ice coffee, care va fi...
Creștere solidă a veniturilor pentru Lavazza în 2018
Creștere solidă a veniturilor pentru Lavazza în 2018
Producătorul de cafea Lavazza a încheiat anul 2018 cu venituri de 1,87 de miliarde de euro, în creștere cu 9,3% față de anul precedent, în...