Lăptăria cu Caimac lansează sticlele cu etichete de sărbători în ediție limitată

Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate de specialitate 100% naturale, anunță prezența la raft a sticlelor de lapte cu etichete în ediție limitată. Astfel, 2022 devine cel de-al patrulea an consecutiv în care sticlele intră în ediție limitată pentru perioada sărbătorilor de Crăciun. Totodată, în acest an, producătorul vine cu un element de noutate. Lăptăria cu Caimac lansează sticlele cu etichete de sărbători în ediție limitată

Sub umbrela „Laptele cald și poveștile fac echipă bună!”, Lăptăria cu Caimac oferă comunității accesul la trei povești audio:

  • „Darul Magilor”, de O. Henry, în traducerea lui Alex Moldovan, narată de Bogdan Tudor;
  • „Iepurele de Catifea” de Margery Williams, în traducerea echipei The Department și narată de Silvia Gîscă;
  • „Spiridușii îi spuneau Marni”, poveste scrisă și narată de Liana Alexandru.

„Spiridușii îi spuneau Marni” a fost lansată în cadrul Târgului de Carte Gaudeamus și înregistrată de Liana Alexandru special pentru această ocazie. Titlul este oferit în parteneriat cu UiPath Foundation și NABU, iar varianta ilustrată a poveștii este disponibilă prin intermediul aplicației de citit pentru copii NABU.

„Anul acesta ne-am dorit să ne încurajăm comunitatea să petreacă cât mai mult timp alături de familie, alături de cei dragi. Ne dorim să încurajăm copii să se îndrăgostească de povești. Și, pentru că, în familia noastră nicio seară nu se încheie fără povești, vrem să le oferim tuturor aceeași ocazie. Astfel, am ales trei povești care simbolizează perfect spiritul sărbătorilor și care sperăm să-i aducă împreună pe părinți, copii și bunici, la o felie de cozonac și un pahar de lapte cald”, a spus Mădălina Cocan, cofondator și General Manager Lăptăria cu Caimac.

Pentru a accesa cele trei povești, consumatorii trebuie să scaneze codurile QR incluse în etichetele de sărbători de pe sticlele de lapte, după care vor fi redirecționați către un landing page, de unde le vor putea asculta alături de cei dragi, pe întreaga perioadă a sărbătorilor de iarnă.

Lăptăria cu Caimac are propria fermă și folosește cele mai noi mijloace de a produce lactate de calitate, naturale, sigure, nutritive și fără adaosuri inutile. Fabrica de procesare de ultimă generație, în care s-au investit peste 5 milioane euro, are o capacitate tehnică de procesare de aproximativ 75 tone de lapte pe zi, iar tehnicile de procesare moderne permit pasteurizarea laptelui la o temperatură mai joasă decât media obișnuită, pentru a păstra gustul adevărat al laptelui de la vacă și o parte cât mai mare din substanțele nutritive.

Agroserv Măriuța a fost înființată în anul 1994 și până în 2018 a avut exclusiv activități agricole, cultură mare (grâu, orz, rapiță, triticale, porumb, lucernă și altele, pe o suprafață de 3.000 ha) și fermă de vaci de lapte (cu peste 2.700 animale). Începând cu anul 2018 a pus în funcțiune o fabrică modernă de lactate și a lansat brandul Lăptăria cu Caimac, un brand care a înregistrat o creștere rapidă în preferințele consumatorilor datorită produselor de înaltă calitate.

 

Producătorul Lăptăria cu caimac își reduce pierderile cu 70% în primul semestru
Producătorul Lăptăria cu caimac își reduce pierderile cu 70% în primul semestru
Agroserv Măriuța, producătorul brandului Lăptăria cu Caimac, a încheiat primele șase luni ale acestui an cu vânzări de 36,3 milioane de...
Lăptăria cu Caimac
Lăptăria cu Caimac împrumută 9,5 milioane euro de la CEC Bank
CEC Bank a acordat o finanțare de 9,5 milioane de euro producătorului agricol Agroserv Măriuța, deținător al brandului Lăptăria cu Caimac....
Lăptăria cu Caimac oprește producția pentru trei din produsele sale
Lăptăria cu Caimac oprește producția pentru trei din produsele sale
Iaurtul răcoros, iaurtul de băut și laptele condensat ies din oferta Lăptăria cu Caimac de la începutul acestui an din cauza creșterii...
Producătorul Lăptăria cu Caimac estimează pierderi de 1,6 mil. lei pentru acest an
Producătorul Lăptăria cu Caimac estimează pierderi de 1,6 mil. lei pentru acest an
Agroserv Măriuța, producătorul brandului Lăptăria cu Caimac, estimează că va încheia anul acesta cu o pierdere de 1,6 milioane de lei pe...