Julius Meinl, creștere de 50% a vânzărilor în retailul modern

Producătorul de cafea Julius Meinl a raportat pe piața locală o creștere de 50% a vânzărilor valorice în retailul modern în primele nouă luni ale acestui an, prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Julius Meinl, creștere de 50% a vânzărilor în retailul modern

Compania, cu tradiție în zona de servicii HoReCa, a intrat pe piața de retail în urmă cu doar câțiva ani, produsele Julius Meinl fiind disponibile pe rafturile marilor lanțuri de hypermarketuri din toată țara, dar și online. Gama de retail include 6 sortimente de capsule de cafea, 6 sortimente de cafea boabe și 4 de cafea măcinată. Capsulele de cafea compostabile acasă sunt disponibile în următoarele variante pline de gust și aromă: Espresso Crema, Lungo Classico, Ristretto Intenso, Espresso Delizioso, Lungo Forte și Espresso Decaffeinato. Dintre acestea, Espresso Crema este sortimentul preferat de consumatori.

„Piața de consum de cafea acasă este foarte dinamică, iar pandemia a declanșat schimbări importante în acest sector. Știm că piața de cafea a scăzut cu 7% anul acesta, o scădere generată în principal de segmentul de cafea măcinată. Însă putem vedea o conversie în comportamentul de consum al cumpărătorilor și faptul că preferința pentru capsulele de cafea a crescut. Totodată, conform datelor pe care le avem, segmentul de capsule de cafea compatibile cu sistemul Nespresso® a crescut cu aproximativ 50% în primele 9 luni ale anului”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl România.

Julius Meinl relansează gama de capsule de cafea 100% biodegradabile

Julius Meinl relansează gama de capsule de cafea 100% biodegradabile. Produsele, destinate consumului de cafea acasă, sunt acum compostabile domestic și se adresează tuturor celor care își doresc să savureze o cafea plină de gust și aromă, cu istoric de 160 de ani și care nu dăunează mediului înconjurător.

Capsulele sunt compatibile Nespresso®* și au acum un nou ambalaj inovator: realizat din resurse regenerabile, nu conține aluminiu, iar aroma este păstrată prin sigiliul special care protejează cafeaua de oxigen. Mai mult, capsulele pot fi aruncate direct la coș după utilizare.

Capsulele de cafea Julius Meinl ce poartă ștampila ‚Back-to-nature’ pot fi achiziționate din marile lanțuri de hypermarketuri, precum și online. Prețul mediu de vânzare în magazine este de 18 lei, însă în luna noiembrie cutiile de capsule pot beneficia de prețuri promoționale în magazinele unde sunt disponibile. Mai mult, consumatorii se pot înscrie la concursul Julius Meinl derulat în perioada 21 noiembrie 2022 – 4 ianuarie 2023, prin care pot câștiga una dintre cele 3 excursii de două persoane la Viena, prin achiziția unei cutii de capsule 100% biodegradabile.

Julius Meinl se alătură inițiativei Coffee & Climate
Julius Meinl se alătură inițiativei Coffee & Climate
Julius Meinl, furnizor de cafea premium, se alătură inițiativei Coffee&Climate (c&c), marcând astfel o etapă importantă în eforturile...
Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Deși sub presiune în ultimii trei ani, piața de cafea continuă să demonstreze reziliență. Concret, 2023 a adus o ușoară scădere în volum,...

„Ne-am dorit să le oferim consumatorilor chiar și mai mult într-o singură capsulă – gust, aromă, calitate –, dar și posibilitatea de a crește gradul de sustenabilitate acasă. De aceea, am relansat gama de capsule 100% biodegradabile într-un nou ambalaj inovator și mai prietenos cu natura, care nu produce deloc deșeuri după utilizare. Capsulele pot fi aruncate la coș sau în compost după ce sunt folosite, fără grijă sau vinovăție”, a mai punctat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl România.

Fondată în 1862, Julius Meinl este una dintre cele mai vechi companii de prăjire a cafelei din lume și un brand emblematic al cafenelelor din Viena. Cu 160 de ani de experiență în aprovizionarea, amestecarea și prăjirea cafelei, produsele Julius Meinl sunt vândute în peste 50.000 de hoteluri, cafenele și restaurante din 70 de țări, plus într-un număr mare de puncte de vânzare cu amănuntul.

Te-ar putea interesa și: Sorin Brînzan, Julius Meinl: „Succesul vine când ești înconjurat de oamenii potriviți”
 

Cafeaua boabe și capsulele energizează o piață puternic afectată de inflație
Cafeaua boabe și capsulele energizează o piață puternic afectată de inflație
O categorie care pare să urmeze trendurile inovației și premiumizării din anii anteriori, cafeaua se bucură de fidelitate din partea...
Un nou târg Auchan de cafea și ceai: cafeaua single origin și cea de specialitate, tot mai căutate
Un nou târg Auchan de cafea și ceai: cafeaua single origin și cea de specialitate, tot mai căutate
Până pe 7 februarie 2023, hypermarketurile Auchan din întreaga țară organizează tradiționalul Târg de Cafea și Ceai, ajuns anul acesta la...
Sorin Brînzan preia conducerea Julius Meinl România
Sorin Brînzan preia conducerea Julius Meinl România
Sorin Brînzan a preluat, la începutul lunii aprilie, conducerea businessului Julius Meinl pe plan local. Anterior acestei numiri, Sorin Brînzan a...
2019, cel mai bun an pentru businessul Julius Meinl
2019, cel mai bun an pentru businessul Julius Meinl
Cu o creștere a vânzărilor de 4,5% și o creștere a profitului de 15%, 2019 a reprezentat pentru Julius Meinl cel mai bun an din istoria...