Hell Energy extinde portofoliul Energy Coffee cu o nouă aromă
Energy Coffee, brandul de produse gata preparate pe bază de cafea și lapte dezvoltat de Hell Energy, lansează o aromă pe piața de cafea îmbuteliată din România, cea de caramel sărat.
Sortimentul vine pe piață în varianta fără lactoză, fiind ideal pentru toate tipurile de consumatori. Mai mult, cafeaua Energy Coffee cu aromă de caramel sărat este îmbuteliată într-o cutie ecologică de aluminiu, de 250 ml, contribuind astfel la promisiunea de sustenabilitate a brandului.
„Pentru noul nostru produs am ales una dintre cele mai mari noutăți în materie de produse de cofetărie, caramelul sărat, un ingredient atât de popular în bomboane, ciocolată, produse de patiserie și înghețată, dar și unul dintre cele mai apreciate în rândul consumatorilor. Fie că este consumată caldă sau rece, gustul delicios al cafelei combinat cu armonia dintre dulce și sărat o face o băutură excelentă pentru începutul zilei sau un înlocuitor al desertului de la prânz. Noul nostru latte se alătură gamei Energy Coffee fără lactoză, deci este o alegere excelentă pentru clienții cu intoleranță la lactoză”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național Hell Energy România.
Citește și: Hell Energy vrea ca 99% din produse să fie ambalate în cutii din aluminiu reciclat
Hell Energy a lansat gama Energy Coffee în vara anului 2020, începând cu trei arome și, în prezent, băutura este disponibilă în șase variante, cuprinzând versiunile Latte, Slim Latte, Cappucino, Double Espresso, Coconut și Salted Caramel. Odată cu lansarea noului sortiment, Energy Coffee ajunge la două sortimente dedicate consumatorilor cu intoleranță la lactoză, respectiv cele cu aromă de cocos și caramel sărat.
Ca și restul gamei Energy Coffee, noua băutura rece pe bază de cafea și lapte este fabricată cu extract de cafea Arabica și Robusta, fără conservanți și conține 40 mg de cofeină /100 ml de produs.
Hell Energy este prezent cu gama Energy Coffee în 20 de țări, inclusiv în România, Grecia, Croația și Marea Britanie.
Prima gamă de produse sub marca Hell Energy a fost introdusă în 2004 și viza băuturile energizante. Portofoliul a fost extins în 2013 cu băuturile de tip „ice tea” XIXO și băuturi carbogazoase XIXO.
Compania Hell Energy a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria în patru ani de la lansare.
Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, Quality Pack.