Heineken achiziționează brandul de bere Tres Cruces
Producătorul Heineken a intrat pe piața de bere din Peru prin achiziția brandului local Tres Cruces, pentru o sumă care nu a fost făcută publică.
Potrivit reprezentanților Heineken citați de Foodbev.com, Peru este una dintre cele mai mari piețe de bere din America de Sud. Consumul anual se ridică la aproximativ 14 milioane de hectolitri, capitala Lima reprezentând 40% din piață. Pe de altă parte, segmentul premium este subreprezentat, cu o marjă de piață de doar 4%.
Pe lângă achiziție, Heineken a semnat și un contract cu distribuitorul AJE Group.
"Peisajul demografic din Peru este unul favorabil, fiind o piață promițătoare", a declarat Marc Busain, președinte al Heineken Americas. "Parteneriatul nostru cu AJE va fi esențial pentru creșterea businessului în această țară, și suntem bucuroși că investiția noastră va aduce o diversificare a pieței de bere în Peru."
Producătorul olandez a raportat recent o revenire "graduală" a vânzărilor, dar rezultatele pentru prima jumătate a anului arată o scădere cu 16,4% a veniturilor companiei față de precedenta raportare. În aceeași perioadă, profitului operațional s-a înjumătățit (-52,5%). Vânzările au fost cel mai puternic afectate de măsurile de izolare luate în Mexic, Africa de Sud și Singapore; pe de altă parte, regiunea cea mai puțin afectată a fost Asia, unde Vietnam a obținut rezultate peste așteptări, potrivit FoodBev.com.