Heineken achiziționează brandul de bere Tres Cruces

Producătorul Heineken a intrat pe piața de bere din Peru prin achiziția brandului local Tres Cruces, pentru o sumă care nu a fost făcută publică. Heineken achiziționează brandul de bere Tres Cruces

Potrivit reprezentanților Heineken citați de Foodbev.com, Peru este una dintre cele mai mari piețe de bere din America de Sud. Consumul anual se ridică la aproximativ 14 milioane de hectolitri, capitala Lima reprezentând 40% din piață. Pe de altă parte, segmentul premium este subreprezentat, cu o marjă de piață de doar 4%.

Pe lângă achiziție, Heineken a semnat și un contract cu distribuitorul AJE Group.

"Peisajul demografic din Peru este unul favorabil, fiind o piață promițătoare", a declarat Marc Busain, președinte al Heineken Americas. "Parteneriatul nostru cu AJE va fi esențial pentru creșterea businessului în această țară, și suntem bucuroși că investiția noastră va aduce o diversificare a pieței de bere în Peru."

Producătorul olandez a raportat recent o revenire "graduală" a vânzărilor, dar rezultatele pentru prima jumătate a anului arată o scădere cu 16,4% a veniturilor companiei față de precedenta raportare. În aceeași perioadă, profitului operațional s-a înjumătățit (-52,5%). Vânzările au fost cel mai puternic afectate de măsurile de izolare luate în Mexic, Africa de Sud și Singapore; pe de altă parte, regiunea cea mai puțin afectată a fost Asia, unde Vietnam a obținut rezultate peste așteptări, potrivit FoodBev.com.

HEINEKEN vinde operațiunile din Rusia pentru 1 euro
HEINEKEN vinde operațiunile din Rusia pentru 1 euro
HEINEKEN anunță ieșirea de pe piața din Rusia după ce a finalizat vânzarea operațiunilor sale către Arnest Group. Tranzacția a primit toate...
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
Veniturile nete ale producătorului de bere HEINEKEN au crescut cu 13,5% în primul trimestru al acestui an pentru zona Europei, în timp ce...
Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019
Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019
Relaxarea completă a măsurilor de siguranță a dus la revenirea consumului de bere în afara caselor, lucru care a impulsionat vânzările...
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, unul dintre cei mai importanți producători de bere la nivel mondial, a raportat câștiguri peste estimări pentru primul semestru al...
Heineken raportează o revenire a vânzărilor
Heineken raportează o revenire a vânzărilor
Producătorul olandez Heineken a raportat o revenire "graduală" a vânzărilor, dar rezultatele pentru prima jumătate a anului arată o scădere...