Grupul Aaylex vrea afaceri cu 20% mai mari în 2021
Grupul AAylex a raportat pentru primul trimestru din 2021 o cifră de afaceri de 158 de milioane de lei, consolidându-și poziția în segmentul de carne de pui proaspătă. După lansarea recentă a unui produs unic – cârnații din pui – 100% naturali, compania mizează în continuare pe inovație în dezvoltarea unor noi produse, ținta pentru anul acesta fiind creșterea cifrei de afaceri cu 20%.
„Sesizăm o ușoară revigorare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, acompaniată de o creștere a preocupării publicului pentru alimentație sănătoasă și echilibrată. Puiul este cea mai frecventă opțiune a consumatorilor pentru mesele din timpul săptămânii. Astfel că estimările noastre sunt că în 2021 cel mai bine vândut produs va fi carnea de pui proaspătă. De asemenea, singurul segment de carne care va continua să crească până în 2030 este acesta, al cărnii de pui”, a menționat Bogdan Stanca, fondator și CEO al Grupului AAylex.
În primele 3 luni ale anului au fost livrate peste 18.000 de tone de produse din carne de pasărepe toate canalele de distribuție, iar în topul produselor cu cel mai mare volum de vânzare se numără pulpele și pieptul de pui file. Produsele Cocorico sunt destinate 70% consumului intern și 30% exportului.
Pentru întreg anul 2021, obiectivul este de creștere a cifrei de afaceri consolidată cu 20%, mai ales pe seama introducerii de produse noi și a dezvoltării vânzărilor pe piață. Grupul AAylex se va concentra pe aceeași direcție precum cea a ultimilor ani: noi facilități de producție inclusiv prin achiziții, cooperări sau chiar unități dezvoltate de la început, de tip greenfield, tehnologii performante, susținerea calității, responsabilitate socială.
În 2020, Grupul a avut o cifră de afaceri de 651 milioane lei și investiții direcționate în sisteme de producție inovatoare, în cercetare și dezvoltare, în integrarea de noi tehnologii, în lansarea unei noi identități vizuale pentru brandul Cocorico, în noi facilități de producție. Doar în ultimii patru ani compania a investit în total peste 50 de milioane de euro pentru integrarea și consolidarea întregului lanț, de la fermă la furculiță, tot procesul fiind complet natural, în condiții de biosecuritate maximă. Produsele sunt destinate 70% consumului intern și 30% exportului în țări din Europa precum Italia, Spania, Bulgaria, Republica Cehă, Cipru, Franța, Germania, Grecia, Marea Britanie, Ungaria și Slovacia, precum și piețelor din Orientul Mijlociu.