Gramma Wines, vânzări în creștere datorită comenzilor online

Producătorul de vinuri Gramma din Iași anunță că și-a dublat cifra de vânzări în lunile martie – aprilie față de aceeași perioadă a anului trecut, după ce a mizat pe online și livrări la domiciliu cu pachete de autoizolare. Reprezentanții companiei susțin că vânzările s-au ridicat în cele două luni la aproximativ 50.000 de euro, astfel că estimează pentru anul acesta o cifră de afaceri de peste 350.000 de euro. Gramma Wines, vânzări în creștere datorită comenzilor online

„Dacă ar fi să comparăm situația de anul acesta, când am trecut cu toții prin criză și necesitatea de a ne izola la domiciliu, cu aceeași perioadă a anului trecut, consumatorii au arătat o mai mare deschidere față de achizițiile online. Am avut vânzări impresionante, însă, în egală măsură, am demarat și un proiect de cobranding cu una dintre cele mai mari rețele de magazine online din țară”, a declarat Marian Olteanu, Manager General Gramma.

Compania anunță și că preferințele consumatorilor s-au modificat având în vedere comenzile făcute online în această perioadă, lucru care indică o mai mare diversitate de gusturi. În restaurante, cererea era adaptată mult după sezonalitate, unde primăvara și vara în meniuri se regăsesc preponderent vinuri albe și rose, iar toamna și iarna sunt disponibile mai degrabă vinurile roșii. În perioada în care oamenii au stat mai mult acasă, au ales vinuri după reguli proprii și au preferat să încerce mai multe tipuri.

Cel mai des au fost comandate vinurile roșii și albe, dar au fost și comenzi care au acoperit toate cele trei tipuri de vinuri. Românii au cumpărat, în medie, circa patru sticle de vin, iar media de vârstă a celor care au comandat online în această perioadă este de 24 - 36 de ani, majoritar femei.

Producătorul de vinuri anunță că pregătește pachete predefinite pentru comenzi, pachete care includ șase sticle de vin, cu un preț mai avantajos.

„Cred că această criză va aduce în piața din România și o schimbare de paradigmă, prin care producătorii și nu numai vor fi mult mai atenți la ceea ce servesc și la cerințele consumatorului final. Se va schimba atât modelul de business de distribuție, cât și întreg lanțul, de la cramă la restaurant. Astfel, vom vedea vinuri românești de o mai bună calitate, servicii mai bune și nu în ultimul rând politici comerciale corecte”, a explicat Marian Olteanu.

Gramma Wines este una dintre cele mai importante companii producătoare de vinuri din nord-estul României. Via deținută de companie produce aproximativ 100.000 de litri de vin pe an. Gramma scoate pe piață circa 11 sortimente diferite, dintre care cel mai bine vândut este vinul Aligote.

Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
La trei ani de la lansarea programului Deschidem Vinul Românesc și o investiție de ordinul milioanelor de lei, Carrefour mai face un pas pentru...
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
După doi ani în care retailul a condus creșterea în categoria de vin, marea provocare pentru producători este să mențină trendul ascendent...
2021, un nou an de creștere pentru Gramma Wines
2021, un nou an de creștere pentru Gramma Wines
Pentru Gramma Wines, producător de vinuri din Iași, 2020 s-a dovedit a fi cel mai bun an pentru business, deși HoReCa, principala piață de...
Afaceri de 1,5 milioane de lei pentru Gramma Wines în 2020
Afaceri de 1,5 milioane de lei pentru Gramma Wines în 2020
Gramma Wines, producător de vinuri din Iași, a făcut bilanțul pentru 2020 și anunță o cifră de afaceri de 1,5 milioane de lei, cea mai mare...