FrieslandCampina va concedia 1.800 de angajați

Rezultatele financiare sub așteptări au determinat producătorul de lactate FrieslandCampina să ia în calcul concedierea a 1.800 de angajați la nivel mondial pentru a realiza o economie de 200 de milioane de euro, scrie Retaildetail.eu. FrieslandCampina va concedia 1.800 de angajați

Pentru a-și crește profitabilitatea compania va concedia în următorii doi ani 1.800 din cei 21.715 de angajați la nivel mondial, jumătate dintre aceștia fiind localizați în Olanda. Majoritatea concedierilor – 1.200 – va avea loc anul viitor, decizie ce va aduce grupului economii de costuri cuprinse între 180 și 200 de milioane de euro.

Citiți și: Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: De la începutul anului am schimbat două scenarii de business. Nu am bugetat însă scădere pentru 2023

În prima jumătate a acestui an FrieslandCampina a raportat o scădere drastică, de 94,2%, a profitului comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Rezultatul a fost determinat de fluctuațiile de preț pe piața brânzeturilor și untului, respectiv de orientarea consumatorilor către produse mai ieftine și private label.

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. Producătorul deține pe plan local două fabrici în județele Cluj și Mureș.
 

 Roxana Tisăianu preia conducerea FrieslandCampina România
Roxana Tisăianu preia conducerea FrieslandCampina România
Roxana Tisăianu, manager cu peste 20 de ani de experiență în industria bunurilor de larg consum, a preluat conducerea FrieslandCampina România....
Fost CEO Heineken România, numit la conducerea FrieslandCampina la nivel mondial
Fost CEO Heineken România, numit la conducerea FrieslandCampina la nivel mondial
Jan Derck van Karnebeek, cel care a condus timp de doi ani operațiunile Heineken România în perioada 2009-2011, a fost numit CEO al...
FrieslandCampina România are un nou Director de Marketing
FrieslandCampina România are un nou Director de Marketing
Cu o experiență de peste 15 ani în marketing, comunicare și strategii de dezvoltare a brand-urilor, Eliza Calciu-Șerban ocupă din această...
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Gigantul olandez FrieslandCampina a raportat, în prima jumătate a anului, o creștere a vânzărilor de 19,4%, până la 6,6 miliarde de euro, pe...
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
După un an 2021 “dificil și foarte complex”, în care afacerile FrieslandCampina România au scăzut ușor comparativ cu primul an pandemic,...
FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de lactate, a investit circa 3 milioane de euro într-o nouă...