FrieslandCampina investește într-o nouă linie de producție în fabrica de la Cluj

FrieslandCampina România, unul dintre cei mai importanți producători de lactate pe plan local, investește într-o nouă linie de producție pentru fabrica din comuna Baciu, județul Cluj, prin care marchează intrarea pe o nouă categorie – cașcaval, anunță compania. FrieslandCampina investește într-o nouă linie de producție în fabrica de la Cluj

FrieslandCampina intră astfel în categoria de cașcaval cu brandul Napolact. Produsă din lapte provenit de la fermierii din Ardeal, gama de cașcaval Napolact va fi disponibilă pe rafturile magazinelor în două variante: cașcaval simplu și cașcaval bio. De asemenea, noul cașcaval vine în formate convenabile: atât felii (140g, 240g), cât și blocuri (250g, 350g, 450g). „Cu această inovație în gama de brânzeturi Napolact și cu extinderea portofoliului de lactate făcute cu lapte din Ardeal, răspundem cererii pieței, având siguranța că noul nostru produs va fi primit foarte bine”, spun reprezentanții FrieslandCampina România.

Lansarea va fi susținută printr-o nouă campanie de comunicare în care Napolact spune povestea lucrurilor făcute, „Așa cum se cuvine”.

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. Producătorul este prezent pe piața locală cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. Producătorul deține pe plan local două fabrici în județele Cluj și Mureș.

FrieslandCampina va concedia 1.800 de angajați
FrieslandCampina va concedia 1.800 de angajați
Rezultatele financiare sub așteptări au determinat producătorul de lactate FrieslandCampina să ia în calcul concedierea a 1.800 de angajați la...
Downtradingul, „amenințarea” din umbră pentru categoriile telemea și cașcaval
Downtradingul, „amenințarea” din umbră pentru categoriile telemea și cașcaval
Cașcavalul și brânza telemea sunt două dintre produsele întâlnite în peste 80% din frigiderele din România. Chiar dacă se bucură de o...
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: De la începutul anului am schimbat două scenarii de business. Nu am bugetat însă scădere pentru 2023
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: De la începutul anului am schimbat două scenarii de business. Nu am bugetat însă scădere pentru 2023
De la începutul anului și până în prezent FrieslandCampina România, producătorul Napolact, a trecut prin două scenarii de business ca urmare...
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Gigantul olandez FrieslandCampina a raportat, în prima jumătate a anului, o creștere a vânzărilor de 19,4%, până la 6,6 miliarde de euro, pe...
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
După un an 2021 “dificil și foarte complex”, în care afacerile FrieslandCampina România au scăzut ușor comparativ cu primul an pandemic,...
FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de lactate, a investit circa 3 milioane de euro într-o nouă...