Fish to Door, venituri de 1 milion de euro în primul an de funcționare

La doar un an de la lansare, platforma românească Fish to Door a generat venituri de 1 milion de euro, a înregistrat 22.000 comenzi online pentru pește și fructe de mare și are 2.500 de abonați recurenți. Fish to Door, venituri de 1 milion de euro în primul an de funcționare

În topul preferințelor românilor se află creveții, scoicile, caracatița, calamarii și peștele din Marea Neagră. Orașele fruntașe în achiziția de fructe de mare sunt București, Cluj, Iași, Constanța, Timișoara și Galați. „Proiectul Fish to Door a început odată cu dorința mea de a găsi o modalitate prin care peștele și fructele de mare pe care le comercializăm doar în depozitul meu din Giurgiu să ajungă cât mai ușor în casele românilor. O platformă online a fost cea mai la îndemână soluție în a face cunoscute produsele noastre și astfel a luat naștere Fish to Door. Iar soluția de a trimite produsele perisabile într-o cutie termoizolantă, ce menține produsele în condiții optime, a fost cheia reușitei mele. Totul este foarte bine optimizat și cu doar 4 angajați reușim să împachetăm până la 300 de comenzi într-o zi”, spune Paul Nicolau, antreprenorul care a fondat platforma online Fish to Door.

Lansat în mai 2020, chiar la începutul pandemiei, cu o investiție inițială de aproximativ 80.000 euro, magazinul online Fish to Door acoperă nevoia și dorința românilor de a consuma la masă, acasă, pește și fructe de mare. Pe platforma online Fish to Door se găsesc produse originare din Spania, Italia, Grecia, Maroc, Ecuador, Cuba, Indonesia, Maroc, Senegal.

„Consumatorul român este un consumator novice deoarece se află la început în privința consumului de fructe de mare. Noi, ca popor, nu avem o cultură în a consuma fructe de mare. Am putea spune că o avem doar în consumul de pește de apă dulce, autohton. România este o piață imensă pentru pește și fructe de mare. Sunt milioane de români care nici măcar nu au gustat vreodată fructele de mare sau peștele oceanic. Românul este în schimb curios și deschis la nou, vrea sa încerce, ceea ce mă motivează să dezvolt și mai mult proiectul Fish to Door. Fiind direct importator de pește și fructe de mare, am acces la prețuri competitive în piața de distribuitori din România. Prețurile produselor de pe www.fishtodoor.ro sunt în medie cu 30-40% mai mici ca ale oricărui competitor din piață, competitorii mei direcți fiind hypermarketurile”, povestește Paul Nicolau.

Fish to Door, extindere în Bulgaria 

Obiectivele viitoare ale antreprenorului Paul Nicolau pentru platforma online Fish to Door sunt creșterea numărului de abonați și internaționlizarea brandului. Prima țară în care va fi lansată plaftorma Fish to Door este Bulgaria, o decizie strategică având în vedere poziționarea depozitului în Giurgiu, în proximitatea graniței cu țara vecină.

„În primul an am trecut ușor peste 1 milion de euro încasări, având peste 22.000 de comenzi, cu un coș mediu de 47 de euro și 3 produse diferite. De curând am început cu secțiunea de abonament, a început ezitant, clienții nu au reacționat prea bine, dar de 2 luni a explodat. Acum avem 2.500 de abonați recurenți, ceea ce pentru noi este o super performanță. Un abonament costă doar 10 lei pe lună. Prin intermediul acestuia clientul beneficiază de un discount de 25% pentru toate achizițiile din acea lună. Unul dintre obiectivele noastre principale pentru al doilea an este creșterea numărului de abonați și numărului de comenzi livrate: 10.000 de abonați recurenți și 60.000 de comenzi. Am primit solicitări din străinătate și în curând vom livra și acolo. Așadar, un alt obiectiv pe care ni l-am propus este internaționalizarea platformei Fish to Door, iar prima țară în care ne vom extinde și în care vom livra produsele noastre este Bulgaria. Ca și masterplan, vizez la expansiunea europeană și cooptarea brandului Fish to Door de către un fond de investiții pentru internaționalizare”, adaugă Paul Nicolau.

Platforma online www.fishtodoor.ro a fost lansată în mai 2020 de către antreprenorul Paul Nicolau, cel care deține și restaurantul Taverna Racilor din București. 

Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
Produsele din pește, o categorie în care promoțiile luptă cu pragmatismul consumatorilor
În condițiile în care cuvântul „economisire” reprezintă termenul definitoriu al acestui an, nu este deloc surprinzător faptul că din ce...
Radu Savopol, 5 to go: Divizia de retail poate să ajungă la 20 de milioane de euro în cinci ani
Radu Savopol, 5 to go: Divizia de retail poate să ajungă la 20 de milioane de euro în cinci ani
Un brand construit în HoReCa și cu rulaje estimate la 40 de milioane de euro pe acest canal, 5 to go pariază acum pe potențialul pieței de...
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează un nou produs pentru segmentul retail, unic în categoria sa în România. Este vorba despre cutia de 1L de frappe. Ca urmare a...
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go lansează un parteneriat strategic alături de Carrefour prin care își consolidează prezența în retail. Această colaborare se...