FINALIST PROGRESIV AWARDS: Produs nou marca Ferrero
Kinder Cards, noul produs Ferrero, este definit de producător ca un biscuit foarte subțire, cu umplutură cremoasă cu lapte și cacao. Mai exact, specialitatea are umplutură de lapte în proporție de 41,5% și de cacao în proporție de 38%.
Ce a adus nou în categorie Kinder Cards? Porțiile mici dintr-un pachet dublu înseamnă încadrarea pe alte două trenduri de mare actualitate: on the go și consumul responsabil. Iar din partea producătorului denotă interesul pentru căutarea gramajului optim, în concordanță cu noile ocazii de consum.
Grupul italian Ferrero a raportat o cifră de afaceri de 11,4 miliarde de euro pentru anul financiar 2019 (încheiat la 31 august 2020), marcând un avans de 6,2% prin comparație cu anul financiar precedent. La nivel de profitabilitate, Ferrero și-a majorat profitul net cu 4,3%, depășind astfel pragul de 700 de milioane de euro.
Creșterea raportată de producătorul italian a fost condusă de Nutella, Ferrero Rocher, Kinder Bueno, însă un rol important l-au avut și produsele nou lansate, precum biscuiții Nutella și Kinder Cards.