FINALIST PROGRESIV AWARDS: Produs nou marca Ferrero

Kinder Cards, noul produs Ferrero, este definit de producător ca un biscuit foarte subțire, cu umplutură cremoasă cu lapte și cacao. Mai exact, specialitatea are umplutură de lapte în proporție de 41,5% și de cacao în proporție de 38%. FINALIST PROGRESIV AWARDS: Produs nou marca Ferrero

Ce a adus nou în categorie Kinder Cards? Porțiile mici dintr-un pachet dublu înseamnă încadrarea pe alte două trenduri de mare actualitate: on the go și consumul responsabil. Iar din partea producătorului denotă interesul pentru căutarea gramajului optim, în concordanță cu noile ocazii de consum.

Grupul italian Ferrero a raportat o cifră de afaceri de 11,4 miliarde de euro pentru anul financiar 2019 (încheiat la 31 august 2020), marcând un avans de 6,2% prin comparație cu anul financiar precedent. La nivel de profitabilitate, Ferrero și-a majorat profitul net cu 4,3%, depășind astfel pragul de 700 de milioane de euro.

Creșterea raportată de producătorul italian a fost condusă de Nutella, Ferrero Rocher, Kinder Bueno, însă un rol important l-au avut și produsele nou lansate, precum biscuiții Nutella și Kinder Cards.

Ferrero intră în categoria de tablete de ciocolată premium
Ferrero intră în categoria de tablete de ciocolată premium
Compania Ferrero, producător de renume global în industria ciocolatei, intră pe piața de tablete de ciocolată cu gamele premium Ferrero Rocher...
Industria dulciurilor, investiții de 88 mil. euro în publicitate în primul trimestru. Milka și Kinder, lideri
Industria dulciurilor, investiții de 88 mil. euro în publicitate în primul trimestru. Milka și Kinder, lideri
Industria dulciurilor a investit în primele trei luni ale acestui an aproximativ 88 mil. de euro în campanii publicitare (cheltuieli calculate pe...
Coca-Cola și Ferrero, colaborare pentru un nou produs
Coca-Cola și Ferrero, colaborare pentru un nou produs
Ferrero și Coca-Cola au lansat împreună un nou produs, Tic Tac Sprite, prima țară în care brandul va fi disponibil fiind Franța, scrie...
Ferrero investește 206 mil. euro într-o nouă unitate de producție
Ferrero investește 206 mil. euro într-o nouă unitate de producție
Grupul italian Ferrero va investi 206 milioane de euro într-o nouă unitate de producție pentru brandul Kinder Bueno, scrie...
Ferrero cumpără Burton’s Biscuits și devine al treilea producător britanic de biscuiți
Ferrero cumpără Burton’s Biscuits și devine al treilea producător britanic de biscuiți
Grupul italian Ferrero își consolidează poziția pe piața de biscuiți prin achiziția producătorului britanic Burton’s Biscuits. Valoarea...
Afacerile Ferrero în 2019, impulsionate de vânzările Nutella
Afacerile Ferrero în 2019, impulsionate de vânzările Nutella
Grupul italian Ferrero a raportat o cifră de afaceri de 11,4 miliarde de euro pentru anul financiar 2019 (încheiat la 31 august n.r.), marcând un...