Ferrero intră în categoria de tablete de ciocolată premium

Compania Ferrero, producător de renume global în industria ciocolatei, intră pe piața de tablete de ciocolată cu gamele premium Ferrero Rocher și Raffaello. Ferrero intră în categoria de tablete de ciocolată premium

„Timp de peste trei ani, o echipă de 50 de oameni a lucrat pentru a dezvolta mai mult de 300 de tipuri de rețete înainte de a găsi echilibrul corect al gustului pentru o nouă modalitate de a experimenta Ferrero Rocher și Raffaello. Cu această lansare, ne-am dorit să aducem o nouă dimensiune în universul ciocolatei premium, inspirată de cele mai iconice branduri ale noastre, iubite de generații în întreaga lume. Fiecare pătrățel de ciocolată este creat pentru a-i duce pe consumatori într-o călătorie delicioasă a gustului. Domul fin de pe fiecare bucățică, ce amintește de forma specialităților Ferrero Rocher și Raffaello, este o invitație la descoperirea diferitelor straturi din interior, garantând o experiență specială. Noile produse reprezintă o dovadă a angajamentului nostru continuu față de excelență și calitate, principii care au definit întotdeauna compania Ferrero”, declară reprezentanții Ferrero.

Disponibile în varianta de 90g, tabletele Ferrero Rocher Ciocolată cu Lapte, Ferrero Rocher Ciocolată Neagră cu 55% Cacao și Raffaello Ciocolată cu Migdale și Fulgi de Cocos oferă arome delicioase de ciocolată, astfel încât fiecare consumator să-si poată găsi combinația perfectă. Fiecare produs este rezultatul unei selecții atente a ingredientelor, obținute în mod responsabil, și a unei atenții deosebite acordate ambalajului, căci fiecare tabletă de ciocolată este învelită într-un strat ermetic de aluminiu și încapsulată într-o cutie de carton pentru a-i păstra calitatea și prospețimea.

Tabletele de ciocolată Ferrero Rocher sunt inspirate din specialitățile emblematice Ferrero Rocher, sunt realizate cu bucăți crocante de alune de pădure, ciocolată delicioasă și umpluturi cremoase rafinate combinate în straturi distincte, în timp ce tableta de ciocolată Raffaello aduce în prim plan aroma exotică a migdalelor și a fulgilor de cocos.
 

Ferrero investește 206 mil. euro într-o nouă unitate de producție
Ferrero investește 206 mil. euro într-o nouă unitate de producție
Grupul italian Ferrero va investi 206 milioane de euro într-o nouă unitate de producție pentru brandul Kinder Bueno, scrie...
Praline versus tablete, o competiție în care inovația are ultimul cuvânt
Praline versus tablete, o competiție în care inovația are ultimul cuvânt
După un 2020 dificil, în care interacțiunea dintre branduri și cumpărători nu a mai fost atât de intensă în magazine, categoria de...
Ferrero cumpără Burton’s Biscuits și devine al treilea producător britanic de biscuiți
Ferrero cumpără Burton’s Biscuits și devine al treilea producător britanic de biscuiți
Grupul italian Ferrero își consolidează poziția pe piața de biscuiți prin achiziția producătorului britanic Burton’s Biscuits. Valoarea...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Produs nou marca Ferrero
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Produs nou marca Ferrero
Kinder Cards, noul produs Ferrero, este definit de producător ca un biscuit foarte subțire, cu umplutură cremoasă cu lapte și cacao. Mai exact,...
Afacerile Ferrero în 2019, impulsionate de vânzările Nutella
Afacerile Ferrero în 2019, impulsionate de vânzările Nutella
Grupul italian Ferrero a raportat o cifră de afaceri de 11,4 miliarde de euro pentru anul financiar 2019 (încheiat la 31 august n.r.), marcând un...
 Tranzacție de 1,16 miliarde de euro între giganții Kellogg și Ferrero
Tranzacție de 1,16 miliarde de euro între giganții Kellogg și Ferrero
Ferrero a ajuns la un acord de preluare a brandului de biscuiți Keebler, dar și a diviziilor de snackuri cu aromă de fructe și înghețată a...