Farmec vinde cu 20% mai mult în online
Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a înregistrat în primul semestru din acest an vânzări cu 20% mai mari pentru magazinul online. Județele de unde vin cele mai multe comenzi online sunt Bucureşti, Cluj, Timiş, Iaşi, Constanţa, Braşov, au precizat pentru Progresiv reprezentanții companiei.
Evoluția se datorează noii strategii de marketing digital, care include mai multe modificări atât comerciale, cât şi de funcţionalitate pentru a facilita accesul vizitatorilor la informaţii despre brandurile din portofoliu.
„Zona online este o componentă foarte importantă pentru Farmec, iar dezvoltarea acestui canal este una dintre direcţiile principale ale strategiei de marketing și vânzări din acest an. Am îmbunătăţit platforma digitală şi am introdus multiple funcţii şi beneficii noi, marcând astfel o nouă etapă în interacţiunea online dintre consumatori şi brandurile noastre. Pe lângă oferirea de noi avantaje în rubrica dedicată membrilor şi implementarea a multiplelor oferte promoţionale disponibile exclusiv online, am dezvoltat şi categoria Sfatul Specialistului. Rubrica a înregistrat o creştere de 37.5% a numărului de întrebări venite din partea vizitatorilor site-ului”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vânzări Online Farmec.
În acest an, valoarea medie a coşului de cumpărături este de 150 lei, iar cele mai căutate produse fac parte din gamele Gerovital H3 Evolution, Aslavital şi Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima linie din segmentul premium din portofoliul companiei. Noile modificări comerciale aplicate în magazinul online se referă la scăderea pragului de transport gratuit de la 125 la 89 lei, respectiv primirea unui cadou la plasarea primei comenzi online.
Producătorul român de cosmetice Farmec a obținut vânzări totale de peste 105,5 milioane lei în primele șase luni ale acestui an, cu 9% mai mari față de cele din aceeași perioadă a lui 2016. Cifra de afaceri din acest an a fost susţinută de extinderea semnificativă a reţelei de magazine Farmec şi Gerovital, care în prezent numără 19 magazine de brand, deschise atât în marile centre comerciale, cât și în zonele cheie ale orașelor. Farmec a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 mil. euro), în creștere cu 14% față de rezultatele înregistrate în 2015.