Farmec, creștere de 10% a cifrei de afaceri în 2014

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de 2013, când a înregistrat 138 de milioane de lei. Pentru anul 2015, compania  și-a propus menținerea aceluiași trend de creștere a vânzărilor ca în ultimii ani, îmbogățirea portofoliului de produse cu noi game și extinderea unor linii de produse deja existente.Farmec, creștere de  10% a cifrei de afaceri în 2014

La acest rezultat a contribuit și lansarea unor game  noi de produse: Gerovital Happiness (gamă de produse moderne pentru față și corp dedicate mai ales tinerelor), Gerovital H3 Evolution Perfect Look (gamă de produse specializate în estomparea imperfecțiunilor tenului), Gerovital H3 Derma+ ( gamă exclusivă de produse dermatocosmetice a companiei), Gerovital H3 Men și ArganPlus (gamă de produse pentru păr pe bază de ulei nobil de argan).

„Investiții totale în valoare de peste 10 milioane de lei în modernizarea laboratoarelor companiei și retehnologizarea unor linii de producție ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar și să eficientizăm substanțial procesul de fabricație”, a declarat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.

De asemenea, compania a inaugurat anul trecut două magazine de brand în orașele Salonic și Katerini din Grecia, unde cei care apreciază cosmeticele Farmec pot regăsi o gamă variată de produse și pot beneficia de consiliere din partea specialiștilor.

Anul trecut, Farmec a primit și titlul de Superbrand la categoria “Îngrijire personală” pentru Gerovital, un premiu conferit în urma unei evaluări complexe de către Superbrands România și care certifică performanța excepțională a mărcii atât la nivel national, cât și internațional.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.

Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de produse profesionale pentru ten si corp Gerovital H3 Equilibrium. Cele 46...
Farmec relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante și o extinde cu două produse noi
Farmec relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante și o extinde cu două produse noi
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Antiperspirante cu un nou concept grafic. Cele opt produse ale...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...
Farmec investește 450.000 euro în relansarea Gerovital H3 Evolution
Farmec investește 450.000 euro în relansarea Gerovital H3 Evolution
Farmec, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Evolution, în urma unei investiții...
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro),...