Farmec, creștere de 10% a cifrei de afaceri în 2014
Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), în creștere cu peste 10 % față de 2013, când a înregistrat 138 de milioane de lei. Pentru anul 2015, compania și-a propus menținerea aceluiași trend de creștere a vânzărilor ca în ultimii ani, îmbogățirea portofoliului de produse cu noi game și extinderea unor linii de produse deja existente.
La acest rezultat a contribuit și lansarea unor game noi de produse: Gerovital Happiness (gamă de produse moderne pentru față și corp dedicate mai ales tinerelor), Gerovital H3 Evolution Perfect Look (gamă de produse specializate în estomparea imperfecțiunilor tenului), Gerovital H3 Derma+ ( gamă exclusivă de produse dermatocosmetice a companiei), Gerovital H3 Men și ArganPlus (gamă de produse pentru păr pe bază de ulei nobil de argan).
„Investiții totale în valoare de peste 10 milioane de lei în modernizarea laboratoarelor companiei și retehnologizarea unor linii de producție ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar și să eficientizăm substanțial procesul de fabricație”, a declarat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.
De asemenea, compania a inaugurat anul trecut două magazine de brand în orașele Salonic și Katerini din Grecia, unde cei care apreciază cosmeticele Farmec pot regăsi o gamă variată de produse și pot beneficia de consiliere din partea specialiștilor.
Anul trecut, Farmec a primit și titlul de Superbrand la categoria “Îngrijire personală” pentru Gerovital, un premiu conferit în urma unei evaluări complexe de către Superbrands România și care certifică performanța excepțională a mărcii atât la nivel national, cât și internațional.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada.