Extinderea portofoliului și exporturile vor urca afacerile Merlin’s Beverages cu până la 40% în acest an

Merlin’s Beverages, producătorul Vitamin Aqua, a încheiat anul trecut cu un avans al afacerilor de 67%, până la 11,7 milioane euro, iar pentru 2022 trendul de creștere va continua pe fondul extinderii portofoliului, a lansărilor de noi produse și a strategiei pentru export. Extinderea portofoliului și exporturile vor urca afacerile Merlin’s Beverages cu până la 40% în acest an

“Am încheiat o perioadă dedicată investițiilor pe toate planurile, principala realizare fiind inaugurarea la finalul anului a celei mai moderne fabrici din industria de băuturi răcoritoare din România. Cooptarea în echipa Merlin’s a noi specialiști în toate departamentele, extinderea rețelei de distribuție și lansarea unor campanii inedite și eficiente de promovare au contribuit în egală măsură la creșterea cifrei de afaceri”, a spus Eduard Alexianu, Director Comercial Merlin’s Beverages.

Citiți și Merlin’s Beverages, „magicianul” din categoria băuturilor răcoritoare

Pentru anul acesta, creșterea de 40% a businessului se va baza pe extensii ale gamelor existente – Vitamin Aqua, Pop Cola și Merlin’s Lemonade, pe lansarea de noi branduri situate în categoria premium, respectiv identificarea de noi parteneri de export și crearea de noi piețe de desfacere.

„Pop Cola Lemon-Lime va fi cea mai fresh apariție a primăverii în varianta single-serv la 500ml și în varianta take-home la 1.5L, ambele litraje fiind disponibile în varianta clasică și în varianta zero zahăr. Dacă în cazul băuturilor funcționale am consolidat brandul Vitamin Aqua an de an, indiferent de provocările concurenților, fiind lideri indiscutabili în categoria apelor cu vitamine și în segmentul Flavoured Waters, în 2022 avem în plan dezvoltarea de noi inovații în segmentul CSD cu cel puțin 10 noi SKU-uri”, a punctat Eduard Alexianu.

La capitolul provocări, acesta vorbește despre menținerea prețurilor produselor în ciuda fluctuațiilor cotațiilor materiilor prime, a ambalajelor, a utilităților și a transportului.

Producătorul Vitamin Aqua țintește pentru acest an pragul de afaceri de 25 mil. euro
Producătorul Vitamin Aqua țintește pentru acest an pragul de afaceri de 25 mil. euro
Merlin’s Beverages, producătorul Vitamin Aqua, a înregistrat anul trecut afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro și își propune pentru...
băuturi răcoritoare
Piața de băuturi răcoritoare, între oportunități și provocările momentului
O piață relativ matură, cu nume consacrate, categoria de băuturi răcoritoare este un exemplu că este încă loc pentru nou, acest trend fiind...
Merlin’s Beverages vrea să treacă pragul de afaceri de 20 mil. euro în acest an
Merlin’s Beverages vrea să treacă pragul de afaceri de 20 mil. euro în acest an
Merlin’s Beverages, producătorul Vitamin Aqua, vrea să depășească în acest an pragul de afaceri de 20 de milioane de euro, având în plan...
Merlin’s Beverages lansează un nou brand de apă cu o investiție de un milion de euro
Merlin’s Beverages lansează un nou brand de apă cu o investiție de un milion de euro
Merlin’s Beverages, producătorul Vitamin Aqua, a lansat un nou brand de apă – Montana – într-un ambalaj de carton tetra top, investiția în...
Răcoritoarele, categoria în care inflația temperează euforia consumului
Răcoritoarele, categoria în care inflația temperează euforia consumului
Evoluția categoriei de băuturi răcoritoare a stat în ultimii doi ani sub semnul pandemiei, însă, odată cu ridicarea restricțiilor, jucătorii...
Merlin’s Beverages, „magicianul” din categoria băuturilor răcoritoare
Merlin’s Beverages, „magicianul” din categoria băuturilor răcoritoare
„A înota într-un ocean albastru” reprezintă o sintagmă care li se potrivește ca o mănușă celor trei tineri din județul Neamț care au...