Dulcinella România vrea vânzări de 1 mil. euro din segmentul de private label în 2025
Dulcinella România, business românesc de cofetărie și patiserie cu rădăcini basarabene, lansează o divizie de produse și ambalaje personalizate pentru clienții din retail și HoReCa, în urma unei cereri tot mai mari de produse marca Dulcinella, pe care să le poată oferi clienților lor sub formă de private label. Producătorul estimează că produsele private label vor genera vânzări de un milion de euro anul viitor, ceea ce însemnă aproximativ 15% din business.
„Tot mai mulți operatori din food service și HoReCa doresc să-și diferențieze oferta prin produse personalizate. Am decis să dezvoltăm o divizie specială care oferă soluții custom, atât în ceea ce privește produsele, cât și ambalajul, pentru a permite partenerilor noștri să construiască o ofertă unică, adaptată cerințelor pieței și clienților lor, care vor beneficia de produse exclusiv din ingrediente naturale, așa cum producem la Dulcinella”, a declarat Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group Romania.
În prezent, Dulcinella colaborează cu retaileri și branduri HoReCa precum: Tucano Coffee, Gloria Jeans Coffee, Ted’s Coffee, Hilton, Sezamo, PLAI Cash & Carry, și alții. În plus, brandul operează printr-o rețea de 18 cofetării și patiserii proprii, iar până la finalul lui 2025, lanțul ar urma să ajungă la aproape 30 de unități la nivel național.
Anul acesta, Dulcinella România și-a continuat strategia de dezvoltare prin rebrandingul companiei și deschiderea în luna septembrie a primei cofetării-patiserii cu noul concept de branding.
Aceste acțiuni au generat o cifra de afaceri de 5,7 milioane de euro pentru primele nouă luni ale anului, mai mult cu 14% față de businessul estimat de management pentru întreg anul 2024. Pentru 2025, managementul companiei vizează o creștere de 30% a cifrei de afaceri, ca urmare a dezvoltării businessului în România și la nivel internațional.
Dulcinella România este un brand de cofetărie și patiserie cu rădăcini în bucătăria basarabeană care s-a lansat în România în 2021, iar din 2023 face parte din portofoliul fondului de investiții Cornelius H Group LTD.
Produsele sunt realizate în fabrica Dulcinella de la Târgu Neamț și sunt comercializate în rețeaua prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni. Printre cele mai apreciate creații de cofetărie și patiserie se numără prăjituri precum Cușma lui Guguta, Smântânel sau Nicolae sau produse de patiserie precum plăcintele la tigaie ori cornulețele. Brandul operează offline și online printr-o rețea de cofetărie și patiserie, prin livrări online, în HoReCa și retail. De asemenea, exportă produse în Franța și Marea Britanie.