Dero lansează o nouă campanie națională

Dero a lansat la începutul lunii februarie campania națională „Dero e al tău” și un nou ambalaj în ediție limitată Dero Ozon+, special creat de designerul român Lana Dumitru.Dero lansează o nouă campanie națională

Campania se desfăşoară în perioada 1 februarie - 12 aprilie 2015 și în cadrul promoției sunt oferite zilnic 3 premii, constând într-una dintre cele 5 haine de colecție create special de Lana Dumitru. Colecția este una exclusivă și limitată, hainele putând fi câștigate doar în cadrul promoției, prin înscrierea codului promoțional din pachet sau de pe ambalaj prin SMS sau în aplicația de Facebook dedicată, disponibilă pe pagina de Facebook Dero.

Designul noului ambalaj a fost ales în urma unui concurs desfăşurat în 2014, la care au participat pasionații de design, care au înscris în competiţie peste 150 de lucrări. Lucrarea „Românesc” semnată de Lana Dumitru a fost declarată câștigătoare în urma votului  din cadrul competiției de talente „Dero e al tau" organizată prin intermediul paginii de Facebook Dero în vara anului trecut. Începând cu luna februarie, noul design este prezent pe ambalajul în ediție limitată Dero Ozon+ 2 kg și 8,5 kg.

„Dacă anul trecut am oferit românilor posibilitatea de a crea și alege chiar ei ambalajul Dero Ozon+, anul acesta ne-am respectat promisiunea și l-am adus la raft. „Dero e al tău” continuă demersul nostru din ultimii ani prin care readucem în atenţia românilor valorile și tradițiile româneşti", a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Campania „Dero e al tău” este o campanie 360˚ și include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO) și bannere online, acţiuni de PR și promoția națională.
 

Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Cosmetic Plant lansează două noi game de produse cu protecție solară
Cosmetic Plant lansează două noi game de produse cu protecție solară
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează două noi game destinate protejării și îngrijirii pielii în...
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază inovația și performanța în piața locală de retail & FMCG, a desemnat câștigătorii ediției...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...