DeFish, creștere de peste 8% în volume la nivel de portofoliu

Cu un portofoliu variat, pornind de la conserve, până la o gamă largă de produse congelate, DeFish, brand aflat în portofoliul Serpico Trading SRL, bifează o creștere importantă după primele luni ale acestui an. Datele companiei indică un avans de 8,4% în volume pe brandul DeFish. Creșterea este raportată însă la perioada similară a anului 2019. DeFish, creștere de peste 8% în volume la nivel de portofoliu

„Comparativ cu anul 2019, care în cazul de față este relevant, avem o creștere în termeni de vânzări, iar acest lucru vine ca urmare a unei campanii naționale de anvergură: lansări de produse, concursuri și promoții ce i-au convins pe românii din ce în ce mai aplecați spre gătitul acasă să devină clienții noștri fideli. Trebuie menționat că nu ne raportăm la perioada martie - aprilie 2020 deoarece această perioadă a fost impactată de pandemia COVID-19 și a implicat o suprastocare în piață”, a declarat Mihaela Dumitrescu, Director de Marketing Serpico Trading.

Potrivit datelor comunicate de companie, românii au preferat conserve precum ficatul de cod, șprotul afumat în ulei și conservele de ton. În zona produselor congelate se remarcă în top DeFish Somon Norvegian porționat și somnul Sockeye (de captură).

„Puternic la capitolul vânzări vine și produsul DeFish cozi creveți argentinieni și, de asemenea, un produs cu o mare vechime în portofoliu: Fish Fingers (crochete de pește)”, completează reprezentanții companiei.

„După un an de pandemie este clar că anumite comportamente de consum s-au modificat. Românii au început să gătească mai mult acasă, fiind cumva și obligați de conjunctură, mare parte au fost mult mai atenți la ce consumă din punctul de vedere al produselor sănătoase și bogate în nutrienți. Peștele și fructele de mare se încadrează în această categorie și au fost produse care au validat acest trend de interes crescut pentru un stil de viață sănătos”, completează Mihaela Dumitrescu. 

În perioada următoare, DeFish pariază pe produse noi, precum cele din zona ready meal, ready to cook sau burgerul de pește și pe un produs nou – sushi congelat, preparat după o rețetă japoneză care are la bază un orez 100% japonez.

„Contextul actual ne dă speranțe că ne vom reveni la normalitate, dar, evident, lipsa de predictibilitate rămâne de actualitate. Ca și până acum, în cazul în care pandemia va continua, vom încerca, în primul rând, să acordăm o atenție sporită măsurilor de siguranță anti COVID-19 și, nu în ultimul rând, ne vom baza pe crearea unor stocuri și provizioane”, a declarat Gabriela Simion, Director Executiv Serpico.

Brandul DeFish are o istorie de 11 ani, în 2010 fiind introduse pe piață primele produse din portofoliu. Portofoliul DeFish s-a extins constant, însumând în prezent peste 30 de SKU-uri, atât produse congelate, cât și conserve. Produsele sunt disponibile în cele mai mari lanțuri de retail din România: Auchan, Carrefour, Selgros, Metro, Kaufland și Mega Image. 

Serpico Trading SRL este o companie care activează de 28 de ani pe piaţa românească de import şi distribuţie de produse alimentare. Activitatea companiei se împarte în două mari categorii: importul de produse alimentare și distribuția de produse alimentare. Printre mărcile internaționale distribuite de companie se numără: Bonduelle, Siblou, Kerrygold, Olitalia, Tonitto și Sera. Compania are în portofoliu, de asemenea, și brandurile proprii O’Green, DeFish și Best Meat.


 

Serpico Trading estimează un avans de 20% a afacerilor pentru acest an
Serpico Trading estimează un avans de 20% a afacerilor pentru acest an
Serpico Trading, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de import și distribuție de produse alimentare, estimează pentru...
Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading estimează pentru anul 2022 o creștere de 19% la nivelul cifrei de afaceri prin comparație cu anul precedent. Rezultat a fost...
Serpico Trading preia distribuția produselor Del Monte
Serpico Trading preia distribuția produselor Del Monte
Serpico Trading a semnat în luna mai un parteneriat strategic cu Fresh Del Monte, unul dintre cei mai mari producători de conserve de fructe și...
Serpico încheie 2020 cu o creștere a volumelor de 22%
Serpico încheie 2020 cu o creștere a volumelor de 22%
Serpico Trading SRL, unul dintre jucătorii cu notorietate pe segmentul de import și distribuție de produse alimentare, anunță o creștere a...