Danone vizează revenirea pe plus în trimestrul II

Danone a înregistrat o scădere de 3,3% a vânzărilor like-for-like în primul trimestru, dar își menține obiectivul de a reveni la creștere în trimestrul II. Danone vizează revenirea pe plus în trimestrul II

Cel mai mare producător de iaurt din lume a înregistrat vânzări de 5,66 miliarde de euro în primul trimestru al anului, reprezentând o scădere de 9,4% pe baza raportată. Potrivit reprezentanților Danone, aceasta ar fi fost determinată de impactul negativ al cursurilor de schimb. Rezultatele au fost în conformitate cu așteptările Danone într-o perioadă încă afectată de COVID-19 și care se compară cu un T1 din 2020 marcat de achizițiile din panică, care s-au tradus în vârfuri ale vânzărilor. Cu toate acestea, grupul francez își menține obiectivul de a reveni la o creștere profitabilă în trimestrul al doilea, bazându-se pe redeschiderea treptată a economiilor, pe măsură ce programele de vaccinare sunt lansate.

În cadrul unității sale EDP (Essential Dairy and Plant-based), Europa și America de Nord au înregistrat o creștere solidă. Mai mult, portofoliul de produse plant-based a înregistrat un plus consistent în Europa. Și produsele lactate esențiale precum Actimel, Danette și YoPro au câștigat cotă de piață. Pe de altă parte, vânzările nete ale unității de nutriție specializată ale companiei au scăzut cu 7,7% like-for-like, până la 1,72 miliarde de euro.

„Am experimentat peste un an de COVID-19 și pandemia continuă să aibă un impact asupra piețelor noastre. Deși acest lucru a avut ca rezultat o scădere generală a vânzărilor, -3,3%, acest prim trimestru a confirmat multe dintre punctele forte și capacitatea Danone de a câștiga în domenii cheie”, au transmis reprezentanții Danone.

Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Danone România anunță numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est, începând cu data de...
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de...
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
După o creștere de 34% în 2022, Danone România mizează în acest an pe diversitatea portofoliului, acesta reprezentând un atu real, în...
Danone, în linie dreaptă spre creșterea profitabilă după rezultatele din 2022
Danone, în linie dreaptă spre creșterea profitabilă după rezultatele din 2022
Producătorul francez Danone culege primele roade ale planului său de redresare a creșterii 2023/2024, lansat în urmă cu mai puțin de un an....
 2021, un an de redresare pentru businessul Danone
2021, un an de redresare pentru businessul Danone
După un 2020 afectat de criza sanitară, producătorul francez de lactate Danone se așteaptă ca 2021 să fie un an de redresare, revenirea...
Vânzările Danone, în scădere la finalul trimestrului trei
Vânzările Danone, în scădere la finalul trimestrului trei
Vânzările nete înregistrate de Danone la finalul trimestrului trei din acest an se ridică la 5,8 miliarde de euro, sumă cu 9,3% sub nivelul...