Danone se extinde pe piața brânzeturilor cu un brand olandez
Danone a început distribuția pe piața din România a brandului olandez de brânzeturi Leerammer, deținut de Bel Group.
Brânza Leerdammer este un produs pe bază de lapte de vacă, are un conținut de grăsime de 45%, fiind bogată în calciu. Leerdammer nu are adaos de conservanți şi conține mai puțin de 0,1% lactoză.
Gama Leerdammer este disponibilă în patru arome: Original, Light life, o variantă mai ușoară care are cu 38% mai puțină grăsime decât varianta Original, Delacrème, cu o textură mai cremoasă, pentru “connaisseurs”, și Caractère care oferă un gust mai puternic, datorită perioadei mai lungi de maturare.
„Leerdammer este o brânză unică, cu un gust dulceag și cu note de nuci. Produsul este vândut în felii pre-ambalate, în pachet resigilabil pentru a oferi românilor o gustare delicioasă în fiecare zi. Printr-o campanie amplă la TV și degustări in-store, vom aduce acest brand mai aproape de consumatori”, a declarat Boyan Neytchev, Managing Director Bel Central Europe.
Grupul Bel este lider mondial pe segmentul mărcilor de brânză feliată. În anul 2013 compania a înregistrat vânzări de 2,7 miliarde euro. În 2011, Bel Group și Danone au încheiat un parteneriat strategic prin care liderul mondial pe piața iaurturilor a devenit distribuitor oficial în România a mai multor branduri de brânzeturi Bel: La Vache Qui Rit®, Kiri®, BabyBel®, Pick&Croq® și acum Leerdammer®.
Sursa foto: danone.ca