Danone se extinde pe piața brânzeturilor cu un brand olandez

Danone a început distribuția pe piața din România a brandului olandez de brânzeturi Leerammer, deținut de Bel Group.Danone se extinde pe piața brânzeturilor cu un brand olandez

Brânza Leerdammer este un produs pe bază de lapte de vacă, are un conținut de grăsime de 45%, fiind bogată în calciu. Leerdammer nu are adaos de conservanți şi conține mai puțin de 0,1% lactoză.

Gama Leerdammer este disponibilă în patru arome: Original, Light life, o variantă mai ușoară care are cu 38% mai puțină grăsime decât varianta Original, Delacrème, cu o textură mai cremoasă, pentru “connaisseurs”, și Caractère care oferă un gust mai puternic, datorită perioadei mai lungi de maturare.

„Leerdammer este o brânză unică, cu un gust dulceag și cu note de nuci. Produsul este vândut în felii pre-ambalate, în pachet resigilabil pentru a oferi românilor o gustare delicioasă în fiecare zi. Printr-o campanie amplă la TV și degustări in-store, vom aduce acest brand mai aproape de consumatori”, a declarat Boyan Neytchev, Managing Director Bel Central Europe.

Grupul Bel este lider mondial pe segmentul mărcilor de brânză feliată. În anul 2013 compania a înregistrat vânzări de 2,7 miliarde euro. În 2011, Bel Group și Danone au încheiat un parteneriat strategic prin care liderul mondial pe piața iaurturilor a devenit distribuitor oficial în România a mai multor branduri de brânzeturi Bel: La Vache Qui Rit®, Kiri®, BabyBel®, Pick&Croq® și acum Leerdammer®.

Sursa foto: danone.ca
 

ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...