Danone are o fabrică nouă de băuturi pe bază de plante în Franța

Danone a inaugurat noua sa unitate de producție din Villecomtal-sur-Arros, în sud-vestul Franței, care a fost transformată într-o fabrică de băuturi pe bază de plante. Unitatea va deveni un nou punct de referință în Europa pentru producția de băuturi pe bază de ovăz sub brandul Alpro. Producătorul a declarat că această transformare reflectă concentrarea sa pe anticiparea nevoilor consumatorilor. Danone are o fabrică nouă de băuturi pe bază de plante în Franța

Danone a precizat că transformarea unității de producție a durat aproape doi ani și a necesitat o investiție de capital de ordinul milioanelor de euro, potrivit FoodBev Media. În prezent, fabrica este singura unitate de producție de lapte de ovăz făcut din făină de ovăz, nu din fulgi, din cadrul Danone Franța.

Facilitatea din Villecomtal-sur-Arros dispune de două linii de producție, una dintre ele funcționând la viteză mare ceea ce înseamnă că producția de băuturi ar putea va ajunge la peste 300.000 de litri pe zi pentru a fi distribuită în Franța și pe alte 26 de piețe europene. 90% din producția totală este destinată exportului.

Pentru a sprijini transformarea fabricii, toți angajații au beneficiat de formare specializată pentru a se familiariza cu producția plant based. Danone operează deja o unitate dedicată producției de produse pe bază de plante la Issenheim, în estul Franței, iar 49 de membri ai echipei de la Villecomtal-sur-Arros au fost instruiți de omologii lor de la Issenheim pentru a gestiona punerea în funcțiune a noilor linii de producție.


Citește și Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor


Sediul a fost transformat în conformitate cu strategia „Renew Danone” a companiei, care vizează adaptarea și completarea gamei de produse pentru a crește și a menține un avantaj competitiv în pas cu cererea consumatorilor pentru produse sănătoase și diversificate.

Odată cu inaugurarea Villecomtal-sur-Arros, Danone are acum două fabrici în Franța și patru în restul Europei dedicate producție de băuturi pe bază de plante, cu Alpro drept brand tractor. Numai în Franța, Alpro vinde pestte 20 de milioane de litri de băuturi pe bază de plante și se adresează unui număr de 3,6 milioane de consumatori. La nivel european, vânzările Alpro se ridică la peste 300 de milioane de litri.

„Brandul nostru Alpro sprijină diversitatea alimentară, iar noi lucrăm din greu pentru a răspunde cererii. Ne propunem în continuare să creștem gradul de conștientizare în rândul celor 67 de milioane de locuitori ai Franței. Și, pentru a face acest lucru, vom intensifica producția atât a gamei noastre pe bază de ovăz, bogată în proteine vegetale, cât și a formatelor noastre de tip on-the-go”, a declarat Benjamin Chevallier, Country Manager pentru categoria plant based în cadrul Danone Franța.


 

Studiu: Interesul pentru alimentația pe bază de plante a crescut semnificativ în ultimul an
Studiu: Interesul pentru alimentația pe bază de plante a crescut semnificativ în ultimul an
Danone România a publicat cele mai recente date ale studiului său privind tendințele alimentare ale românilor, cu un accent special pe produsele...
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
După o creștere de 34% în 2022, Danone România mizează în acest an pe diversitatea portofoliului, acesta reprezentând un atu real, în...
 Bogdan Joița, noul director al fabricii Danone din București
Bogdan Joița, noul director al fabricii Danone din București
După numirea lui Cătălin Manoli la conducerea fabricii Danone Aldaia din Valencia, portofoliul său în cadrul fabricii Danone din București va...
Oana Bejan, Danone România: „Să recrutezi prin preț nu te ajută să construiești loialitate”
Oana Bejan, Danone România: „Să recrutezi prin preț nu te ajută să construiești loialitate”
În industria bunurilor de larg consum sunt puține categorii care să se bucure de un potențial de creștere atât de mare precum produsele...