Cupio, planuri ambițioase pe plan internațional în 2023
Cupio, brandul românesc ce comercializează produse cosmetice profesionale, mizează pe o creștere de 30% a afacerilor în acest an și are planuri ambițioase de extindere pe plan internațional pentru 2023, a declarat pentru Progresiv Răzvan Ștefănescu, Director General al companiei.
Anul trecut Cupio a avut o cifră de afaceride 15 milioane de euro și a ajuns la o rețea de 21 de magazine în România. Compania deține în prezent doar magazine proprii, investiția în deschiderea unei locații Cupio fiind de 60.000 de euro, fără stocul de marfă necesar.
Dacă în 2022 focusul a fost pe creșterea businessului local, anul viitor compania se va concentra pe consolidarea relației cu distribuitorii externi. Un prim pas în acest sens este dezvoltarea site-ului internațional al brandului Cupio, care va fi disponibil în limba engleză și prin intermediul căruia produsele de beauty vor putea fi comandate de pretutindeni. Aceasta a reprezentat, de fapt, una dintre cele mai importante investiții din acest an, justificată și de creșterea susținută a vânzărilor online.
“Businessul online se menține la un nivel ridicat. De aceea, pentru noi, îmbunătățirea platformei online și dezvoltarea acesteia în permanență constituie o prioritate. Față de anul trecut, vânzările online au crescut cu un procent de aproximativ 20%”, a detaliat executivul.
Citiți și: Cupio, businessul pentru care reușita nu mai este un concept abstract
De asemenea, compania va continua să își extindă portofoliul de produse și să își consolideze relațiile pe care le are deja cu distribuitorii autorizați din țări precum Germania, Italia, Danemarca, Belgia.
În 2023 compania se va reloca într-un nou sediu pe fondul dezvoltării brandului și creșterii numărului de angajați. Astfel, dacă în urmă cu zece ani Cupio comercializa aproximativ 300 de produse și avea doar șapte angajați, în prezent compania gestionează un portofoliu de peste 11.000 de cosmetice și o echipă de peste 150 de angajați.
Cupio a luat naștere în 2012 și, încă de la început, a comercializat produse și instrumente profesionale pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj și îngrijirea corpului. Businessul început de Raluca și Răzvan Ștefănescu printr-o investiție de doar 10.000 de euro într-o platformă online, prin care erau comercializate în principal oje și lacuri pentru unghii, dar și produse de îngrijire a corpului, a dobândit o notorietate din ce în ce mai mare, odată cu dezvoltarea portofoliului de produse și a serviciilor oferite clienților.