Cris-Tim își extinde portofoliul de produse și mizează pe exporturi în Europa
Cris-Tim, unul dintre cei mai mari producători de carne activi pe piața din România, își extinde portofoliul de produse, miza fiind de a-și consolida exporturile, care reprezintă 15% din cifra de afaceri a companiei. Concepute să răspundă cerințelor consumatorilor moderni, noile produse din portofoliul Cris-Tim au fost prezentate oficial în cadrul SIAL Paris, târg internațional dedicat sectorului alimentar aflat la a 60-a aniversare. Printre noutățile prezentate se numără brânzeturi feliate precum gouda, cheddar și cașcaval cu ierburi mediteraneene, alături de iaurturi în arome exotice, cum ar fi ananas, snickers, caramel și fistic.
Alte produse nou prezentate de Cris-Tim în cadrul târgului au fost cafeaua cu lapte - Caffe Latte, Cappuccino și Macchiato, precum și deserturile pe bază de lapte cu rețete unice, adaptate tendințelor actuale în alimentație, cum ar fi opțiunile fără zahăr și cu un conținut ridicat de proteine.
„Cu o prezență solidă pe plan internațional - peste 130 de clienți în 17 țări și un volum de export de aproximativ 5.000 de tone anual, Cris-Tim continuă să fie unul dintre ambasadorii excelenței alimentare românești. Exporturile noastre reprezintă circa 15% din cifra de afaceri a companiei, consolidându-ne ca lider pe piața alimentară autohtonă. Această participare ne permite să consolidăm relațiile cu partenerii noștri existenți și să explorăm noi oportunități de extindere la nivel internațional. Rămânem dedicați inovației și calității, iar produsele prezentate și la această ediție a târgului reflectă aceste valori”, a declarat Radu Timiș Jr., CEO al grupului.
Pe lângă prezentarea portofoliului de noutăți, un alt obiectiv pentru Cris-Tim la SIAL Paris 2024 este extinderea prezenței sale pe piețele internaționale prin încheierea de noi parteneriate cu retaileri din Europa pentru produsele pe bază de carne și ready meal, inclusiv pentru lactatele Cris-Tim, noua divizie de business, lansată în 2023. Iar târgul reprezintă un punct de plecare important pentru dezvoltarea acestor colaborări, având în vedere interesul crescut pentru produsele inovatoare și de calitate oferite de Cris-Tim.
Pe durata târgului, standul companiei ofera o selecție variată de soluții de snacking din carne, bogate în proteine de calitate, opțiuni de tip ready meal meniu, atât din carne, cât și din lactate. Cu o tradiție de peste trei decenii în participarea la cele mai importante târguri internaționale, inclusiv SIAL, Cris-Tim și-a folosit experiența pentru a-și consolida la acest târg relațiile cu partenerii actuali și a tatona și deschide noi oportunități de colaborare globale.
„Grupul Cris-Tim este mândru să reprezinte România la acest târg global și să contribuie la promovarea gusturilor și produselor autentic românești pe piața internațională. Suntem un brand al inovației alimentare, consumatorii recunosc gustul produselor noastre, ceea ce ne plasează pe primul loc în preferințele acestora“, a declarat Radu Timiș Sr., fondator și Președintele CA al Grupului Cris-Tim Family Holding.
La SIAL Paris, târg internațional dedicat sectorului alimentar aflat la a 60-a aniversare, România are o prezență solidă cu peste 115 companii. Acestea s-au numărat printre cei 7.000 de expozanți din 130 de țări, participarea estimată fiind de aproximativ 285.000 de vizitatori din 200 de țări pentru această ediție aniversară.