Crama Gramma intră pe piața din Japonia

Gramma Wines, unul dintre jucătorii importanți de pe piața vinului din Moldova, își face intrarea pe piața niponă de vinuri în urma parteneriatului cu producătorul și distribuitorul Okurusky. Parteneriatul presupune un acord de comercializare a peste 20.000 de sticle de vin produse de Gramma Wines din soiurile Fetească Albă, Fetească Regală și Aligote.  Crama Gramma intră pe piața din Japonia

De asemenea, în cadrul parteneriatului, Gramma Wines va trimite butași de soiuri românești în Japonia și va împărtăși din know-how-ul pe partea de vinificație, astfel încât Okurusky să obțină vinuri asemănătoare cu cele produse la Iași, dar cu amprenta terroir-ului din Japonia.

Parteneriatul a apărut în condițiile tratatului JEFTA, recent încheiat de către Uniunea Europeană și Japonia, tratat care prevede reduceri semnificative ale taxelor de comerț pentru o plajă largă de produse.

“Intrarea pe piața niponă este parte integrată a strategiei noastre de extindere pe piețele internaționale. Parteneriatul cu Okurusky va facilita prezența soiurilor românești pe terroir-ul nipon, iar rezultatul va fi cu siguranță mai mult decât interesant. Ne dorim, de asemenea, să ne aducem aportul la promovarea vinurilor românești pe piețele internaționale”, a declarat Marian Olteanu, Director General Gramma Wines (foto).

Pentru anul în curs, Gramma Wines urmărește afaceri de 300.000 de euro și creșterea segmentului de turism prin promovarea pachetelor de vizitare a cramei. La nivel de investiții, compania va replanta aproximativ 10 hectare de vie și va renova sălile de degustare, unul dintre punctele de atracție pentru turiști.

Gramma Wines este una dintre cele mai importante companii producătoare de vinuri din nord-estul României. Cu o cifră de afaceri de peste 250.000 euro pe an, adică echivalentul a peste 50.000 de sticle, producătorul vinde atât la noi în țară, cât și peste hotare, în state precum Letonia, Olanda, Italia și Japonia.

 

Programul Carrefour „Deschidem Vinul Românesc”, pentru a doua oară în Italia
Programul Carrefour „Deschidem Vinul Românesc”, pentru a doua oară în Italia
Deschidem Vinul Românesc, programul Carrefour România care sprijină industria vinurilor românești încă din 2019, a susținut, la invitația...
2021, un nou an de creștere pentru Gramma Wines
2021, un nou an de creștere pentru Gramma Wines
Pentru Gramma Wines, producător de vinuri din Iași, 2020 s-a dovedit a fi cel mai bun an pentru business, deși HoReCa, principala piață de...
Afaceri de 1,5 milioane de lei pentru Gramma Wines în 2020
Afaceri de 1,5 milioane de lei pentru Gramma Wines în 2020
Gramma Wines, producător de vinuri din Iași, a făcut bilanțul pentru 2020 și anunță o cifră de afaceri de 1,5 milioane de lei, cea mai mare...
Gramma Wines, vânzări în creștere datorită comenzilor online
Gramma Wines, vânzări în creștere datorită comenzilor online
Producătorul de vinuri Gramma din Iași anunță că și-a dublat cifra de vânzări în lunile martie – aprilie față de aceeași perioadă a...