Coca-Cola, venituri de 8,7 mld. dolari în Q3

Veniturile Coca-Cola Company au scăzut cu 9% în trimestrul III, însă impactul pandemiei de COVID-19 nu a fost atât de mare ca în trimestrul anterior. Coca-Cola, venituri de 8,7 mld. dolari în Q3

Compania a înregistrat venituri de 8,7 miliarde de dolari. În volum, scăderea înregistrată a fost de 6% pe segmentul de sucuri, lactate sau băuturi obținute din plante, de 1% pe zona băuturilor acidulate și de 11% pe segmentul brandurilor de apă și băuturi vitaminizate. Produsele din ceai și cafea au înregistrat scăderi de 15%, rezultat influențat mai ales de presiunea resimțită de brandul Costa Coffee în retail.

Reprezentanții companiei au declarat că acțiunile strategice recente oferă un sentiment de încredere față de evoluția businessului în perioada următoare. Acestea includ reorganizări, lansări de noi produse sau restructurarea portofoliului. Spre exemplu, la începutul lunii septembrie producătorul a anunțat că va disponibiliza 4.000 de angajați din Statele Unite și Canada. Pe de altă parte, compania a anunțat că se impun o serie de măsuri strategice pentru a schimba structura organizațională, potrivit celor de la RetailDetail. Astfel, din cele 17 unități operaționale existente în prezent vor rămâne doar 9, divizate în patru segmente geografice sub umbrelele "Global Ventures" și "Bottling Investments".

În același timp, Coca-Cola a anunțat că renunță la 200 dintre brandurile sale, sau aproximativ jumătate din portofoliu. Este vorba de băuturi care nu s-au mai bucurat de succes în ultima perioadă, puțin cunoscute pe piața din România, precum Tab, Zico sau Odwalla. Reprezentanții companiei, citați de CNN, au explicat că reducerea portofoliului va permite acordarea unei atenții sporite produselor mai profitabile, așa cum ar fi Coca-Cola Zero.

"Accelerăm procesul de transformare demarat deja, încercând să modelăm compania astfel încât să ne putem reveni mai repede decât întreaga economie", a transmis James Quincey, CEO al Coca-Cola Company. "Deși avem încă multe provocări în față, rezultatele din acest trimestru îmi dau încredere că suntem pe drumul cel bun."

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de unit cases. Rezultatul...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de lei, în...