Cifra de afaceri a Ipsos Research România, creștere de 25% în 2014

Ipsos Research România a încheiat anul 2014 cu o creștere a cifrei de afaceri de 25% (rezultate agregate intern și neauditate independent). Este al doilea an consecutiv în care compania înregistrează o rată de creștere formată din două cifre, după ce, în 2013, avansul a fost de +20%.Cifra de afaceri a Ipsos Research România,  creștere de 25% în 2014

Peste 80% din cifra de afaceri totală provine din studii realizate pentru companii care activează pe piața din România. La această creștere au contribuit în special studiile strategice de înțelegere a pieței (Censydiam), în creștere cu 50% față de anul anterior, precum și studiile sociale și de măsurare a calității vietii (pondere dublă față de 2013).

”În 2015, ne propunem să rămânem la confluența dintre interesul companiilor și nevoile consumatorilor și să sprijinim găsirea unui echilibru cât mai bun între acestea: chestionare mai scurte, experiența cât mai placută pentru respondenți, un mod prietenos  și accesibil de vizualizare a datelor, concluzii și recomandări cât mai pertinente pentru clienții care ne-au acordat încrederea de a le fi parteneri”, a declarat Alina Stepan, directorul general al Ipsos Research.

Pe lângă creșterea cifrei de afaceri, în 2014 Ipsos Research România a obținut acreditarea ISO 9001 de la agentia de audit Lloyds. De asemenea, compania a inaugurat Centrul Regional Balcanic, prin care coordoneaza studii tip tracker și de testare a comunicarii de brand pentru țările din zonă.

Ipsos Research România este parte a grupului francez Ipsos - locul 3 între companiile globale specializate în studii de cercetare de piață. Compania oferă partenerilor săi soluții complete de cercetare, bazate pe o varietate largă de metodologii.

La nivel internațional, Grupul Ipsos, listat la Bursa din Paris, este prezent în 87 de țări, compania operând sondaje online și offline pentru mai mult de 5.000 de clienți. În prezent, grupul Ipsos număra circa 16.000 de angajați permanenți. Anul acesta, Grupul Ipsos aniversează 40 de la înființarea sa la Paris, la 1 octombrie 1975.

Sursa foto: thecreativecollective.com.au

 

Studiu Ipsos: 3 din 10 români cred că inflația nu va reveni niciodată la normal
Studiu Ipsos: 3 din 10 români cred că inflația nu va reveni niciodată la normal
Dacă la nivel global, o treime dintre consumatori sunt optimiști în ceea ce privește anul viitor, susținând că vor avea mai mulți bani de...
Triunghiul retail-FMCG-consumatori, față în față cu provocările policrizei
Triunghiul retail-FMCG-consumatori, față în față cu provocările policrizei
Dacă ne uităm la ultimii ani, locuitorii globului, dar și businessurile, au traversat mai multe crize, fiecare dintre ele cu impact direct în...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...