Cel mai important festival de business se desfășoară între 21 și 25 noiembrie la București
Cei mai importanți lideri din antreprenoriat, inovație, management, media & marketing și CSR se pregătesc pentru Zilele Biz, festivalul B2B care de 21 de ani dă tonul tendințelor în mediul de afaceri.
Sub sloganul „După noapte, vine zi. Chiar și în business”, pentru o săptămână, centrul B2B al României va fi în București, la Sheraton Hotel, locul unde vom afla cum businessul românesc merge mai departe.
Între 21 și 25 noiembrie, pe scena evenimentului Zilele Biz vor urca experți recunoscuți pe plan național și internațional. Fiecare dintre cele cinci zile este dedicată unui domeniu cheie, participarea fiind posibilă doar la una dintre ele sau la întregul eveniment, în format fizic, dar și online pe pagina de Facebook Revista Biz. Informații complete pentru înscrierea la Zilele Biz sunt disponibile la adresa zilelebiz.ro/inscriere.
Festivalul de business al României, Zilele Biz, va oferi zilnic cel puțin trei sesiuni concentrate de know-how și informații aplicate pentru antreprenori, profesioniști care doresc să continue să inoveze, manageri, specialiști din media&marketing și din echipele de CSR.
Luni, 21 noiembrie, Ziua Antreprenorilor la Zilele Biz
Prima zi a celui mai important eveniment B2B din România, Zilele Biz, este dedicată antreprenorilor. Începând cu ora 11.00, pe scena Zilele Biz vor urca antreprenorii care schimbă fața businessului românesc.
În prima sesiune, „FROM LOCAL IDEA TO GLOBAL SUCCESS - THE FORMULA FOR CONQUERING THE WORLD OF STARTUPS” vor fi prezenți antreprenori care au cunoscut succesul la nivel internațional pentru a înțelege cum au descoperit și, mai ales, cum au ales să urmeze oportunități ideale de consolidare a businessului pe piețele internaționale. De cât curaj și determinare este nevoie nu doar ca să „think outside the box”, ci și pentru a fi „out of the box”, vor vorbi Corneliu Bodea, CEO Adrem, Iulian Stanciu, Președinte executiv eMAG, Camelia Șucu, Antreprenor & Fondator ClassIN, Felix Pătrășcanu, cofondator FAN Courier și Ovidiu Bîrsă, Director Comercial Edenred România.
A doua sesiune a zilei, „A COLLISION WITH VISION. THE STATE OF STARTUPS IN 2022” explorează, între altele, noile tehnologii, cerințele în continuă evoluție ale consumatorilor, schimbările economice, de mediu și sociale care produc mutații vizibile în peisajul de business. Invitați sunt Radu Savopol, Cofondator 5 to go, Dragoș Anastasiu, CEO Eurolines România & Founder Rething Romania, Mircea Țiplea, Partner Amrop & Lecturer BISM, Ajay Naqvi, Founder Dealul cu Afine și Cristina Chiriac, Președinta Confederației Internaționale pentru Antreprenoriat Feminin.
Ziua Antreprenorilor la Zilele Biz se va încheia cu discuții aplicate despre leadershipul strategic. „HIGH IMPACT LEADERSHIP FOR ENTREPRENEURS: YOUR VIBE ATTRACTS YOUR TRIBE” îi va aduce pe scena Zilele Biz pe antreprenorii care fac diferența. Pe parcursul unei ore, aceștia vor căuta să răspundă care sunt calitățile și atributele unui antreprenor care e capabil să creeze și să susțină comunități sustenabile în jurul ideii sale de business.
Partenerii pentru Ziua de Antreprenoriat la Zilele Biz sunt Banca Transilvania, Edenred, Adrem și Siviero Maria.
Marți, 22 noiembrie, Ziua Inovației la Zilele Biz
Potrivit experților în inovație, cea mai mare sursă de energie neexploatată din lume nu este nici vântul, nici apa sau soarele, ci se află în interiorul companiilor cu potențial de inovare neutilizat, constrâns sau limitat. Este capacitatea de a inova.
Marți, în cea de-a doua zi a festivalului de business al României, discuțiile vor fi în jurul inovației: Cum profităm de capacitatea de inovare din cadrul organizației? Cum inovăm într-un mod profitabil și care creează valoare? Cum atragem atenția consumatorilor prin produsele și serviciile noastre disruptive, care contesta status-quo-ul?
Parteneri pentru Ziua de Inovație la Zilele Biz sunt Philip Morris România, Endava, Carrefour, Arggo, Raiffeisen Bank și Nespresso.
Miercuri, 23 noiembrie, Ziua de Management la Zilele Biz
În cea de-a treia zi a festivalului de business al României, Biz se bazează pe puterea comunității sale pentru a aborda noi subiecte de discuție din perspective diferite: am creat un spațiu pentru liderii de business din România pentru a împărtăși idei, a colabora și a rezolva probleme.
În cadrul Zilei de Management, experții vor analiza provocările cruciale cu care se confruntă lumea de business din ziua de astăzi pentru a găsi soluții și pentru a crea un mâine mai bun. Participanții vor avea parte de un mix de perspective fresh asupra celor mai importante probleme cu care se confruntă liderii de astăzi, oferind la finalul Zilei de Management de la Zilele Biz cel puțin o idee gata pentru pus în practică.
Parteneri pentru Ziua de Management la Zilele Biz sunt Penny, NTT Data, Nespresso, Siviero Maria și Danone.
Joi, 24 noiembrie, Ziua de Media&Marketing la Zilele Biz
În cadrul zilei de Media și Marketing, participanții vor descoperi care au fost cele mai responsabile campanii, cele mai creative strategii și eficiente inițiative. Specialiștii vor vorbi despre provocările întâlnite cel mai des și vor oferi soluțiile de care aveți nevoie pentru a avea succes în 2023.
Între altele, Ziua de Media&Marketing la Zilele Biz va oferi modele concrete despre ce înseamnă să fii Community Builder in the Creator Economy, va aborda modul în care strategiile de marketing trec prin schimbări seismice și cum se pot adapta practicienii acestui noi mediu, dar și prezentări ale unor companii care au ținut cont de călătoria consumatorului, de modul în care acesta acționează, gândește și simte prin procesul de cumpărare și vom înțelege de ce CX poate fi un instrument valoros pentru crearea unei experiențe relevante.
Parteneri pentru Ziua de Media & Marketing la Zilele Biz sunt Samsung, Alpha Bank, Sezamo, Siviero Maria, Nespresso și Telekom.
Vineri, 25 noiembrie, Ziua de CSR la Zilele Biz
În cadrul zilei dedicate CSR-ului, participanții la Zilele Biz vor asculta prezentări ale unor speakeri care reprezintă companii-model de bune practici.
Regenerarea este noua paradigmă care trebuie să transforme modul în care gândim și acționăm, în calitate de branduri și persoane, astfel încât să putem implementa schimbările necesare pentru a atinge Obiectivele de Dezvoltare Durabilă, iar Ziua de CSR va oferi o platformă pentru a discuta modul în care sustenabilitatea are și va avea impact asupra modelelor de business, produselor, serviciilor, tehnologiilor, comunităților, inovației și economiei.
Parteneri pentru Ziua de CSR la Zilele Biz sunt LIDL, UniCredit Bank, Electrolux România, Coca-Cola HBC, OMV și Nespresso.
Înscrierile pentru Zilele Biz, deschise online
Zilele Biz, cel mai important festival de business al României, este un eveniment creat de Biz Agency. Din 2002 și până azi, la Zilele Biz s-au format generații de profesioniști în antreprenoriat, management, comunicare și marketing.
Participarea la ediția cu numărul XXI a Zilelor Biz este posibilă și în format fizic, la Sheraton Hotel, înscrierile fiind deschise la adresa zilelebiz.ro/inscriere. Puteți opta pentru participarea doar la una dintre zilele festivalului B2B sau la toate cele cinci, benefiind astfel de un discount substanțial, dar și de oportunități de networking cu cei mai importanți specialiști și antreprenori din mediul de afaceri românesc.
Zilele Biz este un eveniment susținut de partenerii media Kiss FM, wall-street.ro, Kooperativa 2.0, 9am.ro, WhitePress, Institutul de Marketing, Doza de Comunicare, 1asig.ro, Cariere, Finzoom, IQAds, Smark, BISM, RetailFMCG.ro, Comunicatedepresa.ro, PR Wave, spotmedia.ro, e-femeia.ro, Femei in Afaceri, More Networking, Career Advisor, Exec-Edu.
Evenimentul este posibil cu susținerea OVN, Dare Digital, Hosterion, Update Production și Ad Production.
Partenerii OOH sunt Blitz TV, Universal Solutions și COCOR.
Businessul Biz Agency înglobează revistele Biz și Haute Culture Magazine by Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro. Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicul țintă.
Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punctul de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.