Campari Group în discuții pentru achiziția brandului de șampanie Lallier

Campari Group dorește să intre pe un nou segment de piață, fiind în negocieri cu producătorul de șampanie Lallier pentru o potențială achiziție. Campari Group în discuții pentru achiziția brandului de șampanie Lallier

Compania italiană anunță că a deschis negocieri exclusive cu holdingul francez Sarl Ficoma, deținut de familia Francis Tribaut, pentru achiziția brandului Lallier.

Inițial, Campari Group va cumpăra un pachet de acțiuni de 80%, urmând să preia integral controlul asupra brandului într-un interval mediu de timp. Tranzacția include brandul, stocurile de marfă, activele imobiliare, podgoriile, facilitățile de producție.

Șampania Lallier este produsă din 1906 în Aÿ, una din puținele localități din Franța clasificate cu ”Grand Cru”, o indicație a calității produsului. Holdingul a vândut în 2019 circa un milion de sticle de șampanie, din care 700.000 de sticle de Lallier.

Prin această achiziție, Campari adaugă portofoliului său un brand istoric premium de șampanie, extinzându-și astfel gama de băuturi premium. De asemenea, își întărește poziția pe piața franceză, după ce luna trecută a finalizat achiziția distribuitorului francez RFD (Philippe de Rothschild France Distribution), pentru care a plătit 60 milioane de euro.

Carrefour
Carrefour, în fața unei achiziții de aproape 800 mil. euro în Spania
Retailerul francez Carrefour ia în considerare achiziția distribuitorului spaniol Uvesco Group, care deține și rețelele de magazine BM...
 PPD Global își extinde portofoliul de băuturi pe piața din România
PPD Global își extinde portofoliul de băuturi pe piața din România
PPD Global, unul dintre cei mai mari distribuitori locali de băuturi alcoolice premium şi super-premium, îşi extinde portofoliul cu mixerele...
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața de fuziuni și achiziții din România a avut un început de an lent, cu 15 tranzacții cu o valoare de 170 milioane euro, încheiate în...
Brandurile superpremium au urcat vânzările Diageo aproape de pragul de 19 mld. euro
Brandurile superpremium au urcat vânzările Diageo aproape de pragul de 19 mld. euro
Diageo, lider global pe piața băuturilor alcoolice, a raportat pentru primul semestru al anului o creștere de 21,4% a vânzărilor nete, până...
Grupul Campari plătește 119 milioane de euro pentru marca Picon de la Diageo
Grupul Campari plătește 119 milioane de euro pentru marca Picon de la Diageo
Grupul italian Campari își consolidează poziția în Franța prin achiziția mărcii Picon de la Diageo și plătește 119 milioane de euro...
Campari Group devine acționar într-o companie specializată în comerț online
Campari Group devine acționar într-o companie specializată în comerț online
Grupul Campari anunță intenția de a achiziționa 49% dintre acțiunile Tannico, o platformă de comerț electronic pentru vinuri și băuturi...