Businessul Danone în T1, la cel mai bun nivel din ultimii 5 ani

Francezii de la Danone și-au majorat afacerile în primul trimestru din acest an cu 4,9% (like-for-like), aceasta fiind cea mai bună performanță din ultimii cinci ani, scrie Retaildetail.eu. Businessul Danone în T1, la cel mai bun nivel din ultimii 5 ani

Producătorul de lactate a înregistrat în primele trei luni din acest an afaceri de circa 6 miliarde de euro, în creștere cu 10,8% comparativ cu anul trecut și aproape 5% like-for-like. Această evoluție a fost susținută atât de creșterea prețurilor (+1,1%), cât și de volume (+3,8%).

Cea mai bună performanță a fost înregistrată de divizia de “alimente specializate”, a cărei cifră de afaceri a crescut cu 14,5% până la 1,8 miliarde de euro, în special datorită vânzărilor de lapte pentru bebeluși de pe piața din China (+50%). Divizia de ape, cu branduri precum Evian și Badoit, a experimentat un avans de 4,2% like-for-like, până la 976 milioane de euro. În schimb, divizia de lactate a afișat o scădere de 0,2% în America de Nord.

Danone rămâne în continuare dependentă de piețele emergente pentru a-și asigura creșterea afacerilor. În Europa și America de Nord afacerile au ajuns la 3,3 miliarde de euro, în scădere cu 0,5% comparativ cu anul trecut.

În România, compania a afișat anul trecut o cifră de afaceri de 479 milioane de lei, în ușoară contracție față de anul precedent, în timp ce la capitolul profit francezii au făcut progrese apropiindu-se de pragul de 16 milioane de lei, cu 20% mai mult decât în 2015.

 

Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România, afaceri de peste 1 miliard de lei la 25 de ani de producție locală
Danone România a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 1,099 miliarde de lei, în creștere cu 17,8% față de 2022 și o rată de...
Danone primește undă verde pentru vânzarea businessului din Rusia
Danone primește undă verde pentru vânzarea businessului din Rusia
Gigantul francez Danone a obținut aprobarea autorităților din Rusia pentru vânzarea operațiunilor din această țară. În urma acestei...
Danone, în linie dreaptă spre creșterea profitabilă după rezultatele din 2022
Danone, în linie dreaptă spre creșterea profitabilă după rezultatele din 2022
Producătorul francez Danone culege primele roade ale planului său de redresare a creșterii 2023/2024, lansat în urmă cu mai puțin de un an....
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
 2021, un an de redresare pentru businessul Danone
2021, un an de redresare pentru businessul Danone
După un 2020 afectat de criza sanitară, producătorul francez de lactate Danone se așteaptă ca 2021 să fie un an de redresare, revenirea...
Vânzările Danone, în scădere la finalul trimestrului trei
Vânzările Danone, în scădere la finalul trimestrului trei
Vânzările nete înregistrate de Danone la finalul trimestrului trei din acest an se ridică la 5,8 miliarde de euro, sumă cu 9,3% sub nivelul...