Brandul Ploo-N Gură se extinde și pe piața locală
Gândit inițial pentru piața externă, brandul Ploo-N Gură va fi listat și în retailul local. Bogdan Colea, proprietarul brandului, spune că produsele vor fi disponibile pe piața locală începând cu luna martie, prin intermediul supermarketurilor „La Cocoș”. În total, listarea cuprinde aproximativ 20 de produse.
De altfel, parteneriatul cu Iulian Nica, antreprenorul din spatele businessului „La Cocoș”, vizează și promovarea Ploo-N Gură în Marea Britanie. În plus, pe lângă Marea Britanie, pe lista piețelor externe se numără Spania, Belgia, Olanda, Italia și Germania.
De ce nu fost România prima piață de desfacere? Bogdan Colea spune că nu a fost o opțiune la început de drum pentru că peste hotare există mai mult interes pentru produsele tradiționale decât în țară.
Sub brandul Ploo-N Gură sunt produse peste 56 de SKU în categoria de mezeluri, specialități și produse tradiționale, produse românești „pentru cei cu dor de țară”, după cum explică Bogdan Colea.
„Trebuia să am acel element care face diferența sau acel ceva care să atragă clientul și care vine pe o zonă încă neexploatată a pieței. Eu vreau să reprezint «altceva», noul, nu ce au toți”, spune antreprenorul.
Cum a evoluat povestea brandului Ploo-N Gură de la idee la practică, pe câte piețe externe este disponibil și ce cifră de afaceri a generat businessul în doar patru luni de existență, puteți citi în următoarea ediție a revistei Progresiv.