Brandul Ploo-N Gură își face loc în retailul independent și țintește extinderea în online

Gândit ca un brand pentru „Cei de afară cu dor de țară”, Ploo-N în Gură se extinde acum tot mai mult și pe piața locală. După parteneriatul cu Supermarketurile La Cocoș, Bogdan Colea, proprietarul brandului, listează produsele și în rețeaua Annabella. În plus, odată cu lansarea platformei Freshful by Emag, produsele Ploo-N Gură sunt disponibile online. Extinderea pe piața locală nu se oprește aici, fondatorul analizând și posibilitatea unor parteneriate cu marile lanțuri internaționale de magazine. Brandul Ploo-N Gură își face loc în retailul independent și țintește extinderea în online

„Încă de săptămâna trecută, produsele noastre sunt prezente în lanțul de magazine Annabella. Directorul comercial Valentin Silescu și managerul de achiziții Ionuț Butuceanu au fost deschiși la acest parteneriat și susțin dezvoltarea producătorilor locali. Iar până la sfârșitul anului sper să putem comunica și în ceea ce privește retailul modern, dar până la ora actuală suntem doar la nivel de discuții”, a declarat pentru Progresiv Bogdan Colea, proprietarul brandului Ploo-N Gură și fondatorul BFC Highest Consulting, compania care deține contractele de licență ale brandului.

Recent, a fost definitivat și portofoliul de mezeluri și produse congelate din carne Ploo-N Gură, prin lansarea produselor din curcan. „Continuăm să dezvoltăm gama de lactate și bineînțeles nu ne oprim aici deoarece peste două săptămâni vom lansa trei articole noi care nu au legătură cu mezelurile sau lactatele. Vorbim despre Borș, dar nu orice borș, acel borș pe care îl făceau bunicii noștri când eram copii”, adaugă Bogdan Colea.

Dacă inițial brandul Ploo-N Gură avea să fie reprezentat prin patru mix grill-uri, la momentul actual portofoliul a ajuns să numere 88 de SKU-uri. 55 sunt numai în categoria de mezeluri, alte 15 în cazul produselor congelate și 12 în categoria lactatelor. Peste acestea se adaugă cele trei noi sortimente de borș.

„Dacă ar fi să fac un top, pot spune că la nivel de vânzări performează foarte bine kaizerul, ciolanul dezosat, carnații oltenești și primele date arată că unul dintre produsele noi, toba de curcan, va genera cifre bune”, declară Bogdan Colea.

Cumulat, producția medie lunară sub brandul Ploo-N Gură a ajuns la aproximativ 20 de tone în ceea ce privește mezelurile și încă cinci tone în cazul lactatelor. În cazul acestora din urmă, Cooperativa Agricolă Agrolact Moldova asigură producția. De partea cealaltă, în cazul mezelurilor și a mix grill-urilor, producția este asigurată de fabrica de preparate din carne Policalita.

Dincolo de parteneriatele de pe piața locală, brandul continuă să se extindă în străinătate. „Suntem prezenți în Spania, Italia, Anglia, Germania, Luxemburg, Belgia și Olanda, iar acum țintim și țările nordice. În plus, recent am activat trei clienți noi plus lansarea unui parteneriat la un nivel de amploarea celui din Spania avut cu Much More Market”, completează Bogdan Colea.

La puțin peste un an de la momentul lansării, brandul Ploo-N Gură a ajuns să genereze pentru partenerii care asigură producția o cifră de afaceri cumulată de aproximativ 4,5 milioane de lei și un profit de peste 490.000 lei. În mare parte, profitul a fost reinvestit în dezvoltarea brandului. Cât despre 2022, fondatorul estimează o dublare a cifrei de afaceri și vorbește despre noi investiții în companie și în brand.

„Ploo-N Gură este un brand cu potențial și poate acoperi o gamă largă de produse. Totodată, sunt mulți producători locali mici care fac produse de calitate și care vor să își dezvolte businessurile. În viitorul apropiat vom investi la nivel de companie în sistemul informatic pentru a putea avea un flux cât mai performant și nu exclud și investiția într-un parteneriat strategic prin care să existe un producător care să producă strict pentru BFC Highest Consulting”, concluzionează proprietarul brandului Ploo-N Gură.

Parteneriat între Whiteland și BFC Highest Consulting pentru distribuirea produselor Ploo-N Gură la nivel național
Parteneriat între Whiteland și BFC Highest Consulting pentru distribuirea produselor Ploo-N Gură la nivel național
Whiteland Import Export distribuie  brandul „Ploo-N Gură” către jucătorii din comerțul tradițional pe categoriile de mezeluri, brânzeturi...
Ploo-N Gură, colaborare cu Cooperativa Agricola Agrolact Moldova pentru gama de lactate
Ploo-N Gură, colaborare cu Cooperativa Agricola Agrolact Moldova pentru gama de lactate
Proprietarul brandului Ploo-N Gură a extins gama produselor lactate cu noi sortimente, toate produse cu ajutorul Cooperativei Agricola Agrolact...
Ploo-N Gură, povestea unui brand cu rulaje de 400.000 euro la 4 luni de la lansare
Ploo-N Gură, povestea unui brand cu rulaje de 400.000 euro la 4 luni de la lansare
Cu o experiență de peste două decenii în vânzări, Bogdan Colea a decis să își extindă competențele manageriale și în zona...
Brandul Ploo-N Gură se extinde și pe piața locală
Brandul Ploo-N Gură se extinde și pe piața locală
Gândit inițial pentru piața externă, brandul Ploo-N Gură va fi listat și în retailul local. Bogdan Colea, proprietarul brandului, spune că...