Brandul de alimente de bază Vera Verde de la GAMA&GAMA oferă consumatorilor un portofoliu diversificat

GAMA&GAMA se bucură de o bună reputație în producția alimentară, dezvoltând produse diferite în ultimii 28 de ani. Anul acesta, își propune creșterea distribuției numerice pentru produsele de morărit și penetrarea unor noi segmente din piața alimentelor de bază (orez și leguminoase boabe - fasole, linte, năut) prin brandul Vera Verde.Brandul de alimente de bază Vera Verde de la GAMA&GAMA oferă consumatorilor un portofoliu diversificatDaiana cut

„Pentru a fi în trend cu așteptările consumatorilor și evoluția categoriei alimentelor de bază, am investit în tehnologie, achiziționând recent o moară de porumb cu o capacitate de măciniș de peste 50.000 tone/an, care produce mălai grișat, dar și mălai furajer. Ne alegem cu grijă furnizorii și partenerii, astfel încât să ne susținem promisiunea de calitate în mod consecvent, fără abatere” a declarat Daiana Mare-Balaji, Owner GAMA&GAMA.

Vera Verde se reinventează

Folosit deja de consumatorii din România de peste 10 ani, brandul Vera Verde se reinventează și face un mare pas în dezvoltarea sa prin:

  • lansarea gamei de orez (3 sortimente)
  • lansarea gamei de fasole (3 sortimente)
  • lansarea gamei de linte (2 sortimente) și gamei de năut (1 sortiment)
  • design modern și rețete îmbunătățite
  • strategie de brand și de comunicare
Georgiana cut

„Ascultăm cu atenție vocea consumatorului care a devenit destul de nesigur în ultimii ani și venim în ajutorul lui, dezvoltând portofoliul de produse pentru a reuși să îi acoperim nevoile. Astfel, pe lângă produsele de bază pe care le aveam deja în portofoliu – făină, griș și mălai grișat, completăm gama cu orez și cu produse din sfera leguminoaselor. Totodată, această gamă variată de alimente de bază care se reunește sub cupola Vera Verde a fost gândită pentru un consumator matur, care alege cu atenție ce consumă, are un etalon de calitate de la care nu face rabat, indiferent de context. Produse curate, nemodificate genetic, care te inspiră să gătești mai des, să te bucuri de acest proces și să pregătești acele rețete în care pui suflet, rețete pe care le-ai moștenit din familie. Dar și rețete noi, inspirate de tine, pe care le poți lăsa tu moștenire copiilor”, a declarat Georgiana Gheorghiu, Marketing Manager GAMA&GAMA.

Vera Verde în relația cu partenerii

Pentru a atinge nivelul de performanță la care aspiră, compania caută în permanență parteneri care să rezoneze cu valorile sale, pentru a putea aduce într-un final cumpărătorilor un produs de o calitate cât mai bună. Compania va veni în sprijinul acestora cu o campanie de imagine care include spot TV, promovare în rețelele de socializare, campanii cu influenceri, activări de brand și marketing în magazine.

Despre GAMA&GAMA

Activitatea GAMA&GAMA a început în anul 1994, ca o afacere de familie. După 28 de ani, a reușit să păstreze în continuare trăsăturile unei familii, să respecte tradiția, dar în același timp să rămână în pas cu tendințele actuale. GAMA&GAMA joacă în mai multe segmente din piață – alimente de bază, pet food, băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi energizante și apă de masă.

*Articol susținut de GAMA&GAMA.

Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
GAMA&GAMA, performanță susținută la 30 de ani de existență pe piața locală
GAMA&GAMA, performanță susținută la 30 de ani de existență pe piața locală
După trei decenii de activitate pe piața locală, GAMA&GAMA mizează pe inovație continuă pentru a-și consolida poziția la nivelul mediului...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Despre cum transformăm banalul în extraordinar, la INSPIRO 2022
Circa 170 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 7 iulie, la Grădina Face Convention Center, la cea de-a 12-a...