Brandul de alimente de bază Vera Verde de la GAMA&GAMA oferă consumatorilor un portofoliu diversificat
GAMA&GAMA se bucură de o bună reputație în producția alimentară, dezvoltând produse diferite în ultimii 28 de ani. Anul acesta, își propune creșterea distribuției numerice pentru produsele de morărit și penetrarea unor noi segmente din piața alimentelor de bază (orez și leguminoase boabe - fasole, linte, năut) prin brandul Vera Verde.
„Pentru a fi în trend cu așteptările consumatorilor și evoluția categoriei alimentelor de bază, am investit în tehnologie, achiziționând recent o moară de porumb cu o capacitate de măciniș de peste 50.000 tone/an, care produce mălai grișat, dar și mălai furajer. Ne alegem cu grijă furnizorii și partenerii, astfel încât să ne susținem promisiunea de calitate în mod consecvent, fără abatere” a declarat Daiana Mare-Balaji, Owner GAMA&GAMA.
Vera Verde se reinventează
Folosit deja de consumatorii din România de peste 10 ani, brandul Vera Verde se reinventează și face un mare pas în dezvoltarea sa prin:
- lansarea gamei de orez (3 sortimente)
- lansarea gamei de fasole (3 sortimente)
- lansarea gamei de linte (2 sortimente) și gamei de năut (1 sortiment)
- design modern și rețete îmbunătățite
- strategie de brand și de comunicare
„Ascultăm cu atenție vocea consumatorului care a devenit destul de nesigur în ultimii ani și venim în ajutorul lui, dezvoltând portofoliul de produse pentru a reuși să îi acoperim nevoile. Astfel, pe lângă produsele de bază pe care le aveam deja în portofoliu – făină, griș și mălai grișat, completăm gama cu orez și cu produse din sfera leguminoaselor. Totodată, această gamă variată de alimente de bază care se reunește sub cupola Vera Verde a fost gândită pentru un consumator matur, care alege cu atenție ce consumă, are un etalon de calitate de la care nu face rabat, indiferent de context. Produse curate, nemodificate genetic, care te inspiră să gătești mai des, să te bucuri de acest proces și să pregătești acele rețete în care pui suflet, rețete pe care le-ai moștenit din familie. Dar și rețete noi, inspirate de tine, pe care le poți lăsa tu moștenire copiilor”, a declarat Georgiana Gheorghiu, Marketing Manager GAMA&GAMA.
Vera Verde în relația cu partenerii
Pentru a atinge nivelul de performanță la care aspiră, compania caută în permanență parteneri care să rezoneze cu valorile sale, pentru a putea aduce într-un final cumpărătorilor un produs de o calitate cât mai bună. Compania va veni în sprijinul acestora cu o campanie de imagine care include spot TV, promovare în rețelele de socializare, campanii cu influenceri, activări de brand și marketing în magazine.
Despre GAMA&GAMA
Activitatea GAMA&GAMA a început în anul 1994, ca o afacere de familie. După 28 de ani, a reușit să păstreze în continuare trăsăturile unei familii, să respecte tradiția, dar în același timp să rămână în pas cu tendințele actuale. GAMA&GAMA joacă în mai multe segmente din piață – alimente de bază, pet food, băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi energizante și apă de masă.
*Articol susținut de GAMA&GAMA.