Borsec, votat pentru a zecea oară „cel mai puternic brand românesc”

Borsec este liderul brandurilor românești, pentru a zecea oară, potrivit studiului BrandRo, realizat de Unlock Research. Studiul măsoară puterea mărcilor românești din perspectiva investiției de încredere și afectivitate care le este acordată de către consumatori fără a lua calcul indicatori financiari și comerciali. Borsec cel mai iubit brand romanesc

Studiul are la bază 600 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărțire pe sex și vârstă a populației între 18 și 55 de ani. Performanța mărcilor românești este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanța unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.

Respondenții au realizat alegeri între calupuri de mărci, respectiv au ales care este cea mai importantă și cea mai puțin importantă marcă pentru ei. Aceștia au făcut alegeri multiple între combinații unice de mărci. În urma acestor alegeri a fost calculat un indice de preferință pentru fiecare marcă, care ulterior a fost analizat împreună cu indicele de importanță al fiecărei categorii în parte, obținându-se astfel topul final. O marcă este cu atât mai puternică din perspectiva românismului cu cât reușește să-și mențină poziția în top, indiferent de fluctuațiile socio-economice specifice ultimilor ani.

Apa minerală este o categorie importantă și cu tradiție îndelungată în România. Borsec a obținut cel mai mare punctaj, ținând cont de importanța categoriei apă minerală, importanța brandului, gradul de utilizare și notorietatea. Regina apelor minerale Borsec este un brand cu o tradiție de aproape 220 de ani, ce a reușit să se impună prin calitatea deosebită, tradiție și prestigiu.

*Articol susținut de Romaqua Group.

Sute de produse romanesti prezentate in Auchan Franta 4
Auchan România a listat 45 de mărci românești în magazinul Auchan La Defense Paris
Unele dintre cele mai reprezentative mărci românești au fost expuse și oferite francezilor și tuturor celor care au vizitat magazinul Auchan La...
Cum a evoluat relația românilor cu brandurile în ultimii 25 de ani
Cum a evoluat relația românilor cu brandurile în ultimii 25 de ani
„Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul – o sintagmă care ne-a marcat și pe care o auzim des. De ce? Pentru că suntem complicați,...
Produsele marcă proprie, marele câștigător din pandemie?
Produsele marcă proprie, marele câștigător din pandemie?
Realitatea alterată a consumatorilor din ultimii trei ani, generată de pandemie, rafturile goale din lockdown, presiunea mare pe bugetul lunar,...
Borsec, 215 ani de tradiție și prestigiu
Borsec, 215 ani de tradiție și prestigiu
Începutul îmbutelierii la nivel industrial este legat de anul 1803 și de povestea vienezului Valentin Gunther, care, bând din apa Borsecului, se...
Romaqua Group are în portofoliu branduri cu sute de ani de tradiție
Romaqua Group are în portofoliu branduri cu sute de ani de tradiție
Romaqua Group Borsec este o companie 100% românească, cu un portofoliu de produse 100% românești, cu șapte fabrici pe tot teritoriul României....
[P] Borsec, cel mai puternic brand românesc
Borsec, cel mai puternic brand românesc
Borsec este, din nou, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 100 al celor mai puternice branduri româneşti, lansat de Biz și compania...