Beyond Meat și PepsiCo lansează brandul Planet
Producătorul de carne din proteină vegetală Beyond Meat și PepsiCo au semnat un parteneriat pentru a aduce pe piață o serie de produse pe segmentele de băuturi și snackuri sub brandul Planet Partnership.
"Proteinele bazate pe plante reprezintă o oportunitate de creștere pentru noi, o nouă frontieră în eforturile de a construi un sistem alimentar sustenabil și de a fi o forță pozitivă pentru oameni și planetă", a declarat Ram Krishnan, Chief Commercial Officer pentru PepsiCo. "Beyond Meat este o companie inovatoare pe o piață în continuă creștere, și suntem nerăbdători să aducem la un loc experiența lor și capacitatea noastră unică de a construi un brand, de a înțelege nevoile consumatorilor pentru a distribui noi produse", a mai spus el.
"Suntem încântați să ne unim forțele cu cei de la PepsiCo în cadrul Planet Partnership", a declarat și Ethan Brown, Fondator și CEO al Beyond Meat. "Este un demers global atât ca dimensiuni, cât și ca importanță, iar PepsiCo este partenerul ideal în acest sens."
Producătorul Beyond Meat a fost activ în zona parteneriatelor, anunțând la finalul anului trecut că a lucrat alături de McDonald's la lansarea unui burger cu carne produsă pe bază de plante, McPlant.
Piața produselor pe bază de plante este căutată de tot mai mulți consumatori, dovadă stând și numărul mare de produse lansate anual pe acest segment. Reacția companiilor de fast-food, care includ tot mai des carne din proteină vegetală în oferta lor, a ajutat la popularizarea acestei opțiuni.