Bere Grivița și-a dublat volumele vândute la un an de la deschiderea fabricii din Popești-Leordeni
Volumele vândute în primele nouă luni din acest an de Bere Grivița, brand relansat de către antreprenorul Matei Lucescu, s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, la această evoluție contribuind și deschiderea noii unități de producție din Popești-Leordeni.
În vara anului 2019 Matei Lucescu aducea pe piață Bere Grivița, un brand de bere cu o tradiție de peste 150 de ani, produs într-o fabrică situată pe Șoseaua Orhideelor din București. Investiția la momentul respectiv se ridica la 1,3 milioane de euro, unitatea de producție susținând în principal cererea pe zona HoReCa.
”Având în vedere că în urma deschiderii noului punct de productie din Popesti-Leordeni am crescut capacitatea de productie, suntem concentrati pe cresterea volumelor de vânzare a brandului Grivița. Vânzările în primele nouă luni au avut un trend ascendent, reușind să dublăm volumele de anul trecut. Am reușit să creștem vânzările de produse implementând o strategie de promovare mai agresivă și extinderea echipei de vânzări”, a declarat pentru Progresiv Matei Lucescu.
Fabrica situată în zona Popești-Leordeni din București a presupus o investiție de șase milioane de euro, susținută din fonduri proprii, și reprezintă cea mai modernă fabrică de bere craft din Europa de Est. În prezent, capacitatea de producție este de 25.000 de hectolitri, însă ea poate crește până la 27.000 de hectolitri/an. Produsele sunt comercializate în HoReCa și în retail, în Auchan, Carrefour și Mega Image.
Anul acesta producătorul s-a axat pe diversificarea portofoliului de beri. Astfel, Bere Grivița a lansat recent o bere fără alcool, ”care a fost creată special pentru consumul pe stadioanele de fotbal (unde alcoolul este interzis)”, a explicat Matei Lucescu. ”Începând din august am extins această nouă gamă inclusiv în alte canale precum HoReCa și traditional trade. În plus, urmează să lansăm de Sărbătorile de Crăciun o bere specială, Grivița Sărbători produsă cu coajă de portocală, malț din grâu și o concentrație mai mare de alcool”, a detaliat antreprenorul.
În ceea ce privește trendurile în industria de bere, Matei Lucescu a vorbit despre trendul de premiumizare și o migrare de la ambalajele mai economice (ex. PET) către ambalaje de mici dimensiuni precum sticla de 0,33L.
”Alegerea consumatorilor se face în urma unei analize la raft a unui cumul de factori precum: preț, ambalaj, marketing și calitate. Pentru a fi competitiv, trebuie să ajustați cei patru parametri încât să ai un pachet atractiv pentru consumatorul țintă. Având în vedere că noi producem o bere din gama super premium, ne concentrăm în principal asupra consumatorilor către apreciază în special calitatea produsului și povestea producătorului”, a explicat antreprenorul.
Pentru anul viitor, investițiile vor fi direcționate înspre procesul tehnologic și promovarea produselor existente în portfoliu.