Banca Transilvania lansează o aplicație de business pentru a susține antreprenorii locali

Banca Transilvania lansează aplicația de business BT Go, prin care explorează modalități noi de a susține antreprenorii cu soluții de banking și de business. Aplicația, aflată pentru moment într-o etapă-pilot, permite antreprenorilor să deschidă online un cont curent în lei și valută, să transfere bani între conturi proprii și către partenerii de business, să vizualizeze tranzacții și să generaze extrase de cont, să emită și să plătească facturi, să încărce documente - facturi, bonuri, contracte. Banca Transilvania lansează o aplicație de business pentru a susține antreprenorii locali

„În general, utilizând aplicațiile bancare obișnuite, firmele își gestionează conturile: fac plăți, schimburi valutare, se uită peste tranzacții. În BT Go construim gândindu-ne la cum funcționează firmele în viața de zi cu zi, adăugând funcționalități pentru managementul firmei, de la bani, conturi sau facturi. Este o etapă pe care o abordăm gradual, explorăm, testăm și implementăm. Ne uităm la nevoi prin ochii antreprenorilor și astfel avem șanse mai bune să realizăm ceva util. Astăzi clienții băncii pot utiliza mai multe aplicații dezvoltate de BT de-a lungul anilor. Gradual, pe măsură ce BT Go crește ca număr de funcționalități și beneficiari, va deveni principala aplicație pentru companii a băncii noastre”, declară Tiberiu Moisă, Director General Adjunct IMM & MidCorporate, Banca Transilvania.

Banca și-a dezvoltat în ultimii ani capacitatea de a produce tot mai mult intern soluții digitale pentru clienți, așa cum este aplicația BT Go, la care au contribuit aproape 50 de persoane din echipa băncii și a companiei Finshape.

Etapa pre-lansare a BT Go a însemnat peste 1.000 de clienți înrolați cu succes.


Citește și Maresi își dublează businessul din România prin preluarea Enigma Trading


La începutul lunii mai, Banca Transilvania a lansat Stup Fest, campanie pentru antreprenorii din București, care pot accesa soluții non-financiare cu discount. Campania a venit cu soluții non-financiare pentru antreprenorii care încep o afacere și pentru cei care doresc să o dezvolte în online, indiferent dacă sunt sau nu clienți ai Băncii Transilvania.

Banca Transilvania a înregistrat în primele trei luni ale anului o evoluție susținută a activității: au crescut semnificativ economiile clienților (5%), creditele noi (5,3%) și numărul tranzacțiilor cu cardul (22%), în condițiile în care numărul de clienți a crescut cu aproape 50.000. Activele Grupului Financiar BT au ajuns la 147,9 miliarde lei, iar nivelul creditelor nete, la 67,8 miliarde lei. Profitul net consolidat al Grupului BT este de 837,7 milioane lei, din care cel al băncii este de 675,9 milioane lei. Subsidiarele şi participațiile de capital au contribuit cu aproximativ 161,8 de milioane de lei la profitabilitatea BT.

 

 

 


 

Sameday ia un împrumut de 25,3 mil. euro de la BERD și Banca Transilvania
Sameday ia un împrumut de 25,3 mil. euro de la BERD și Banca Transilvania
Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) facilitează accesul la finanțare pentru operatorul român de livrare de colete...
BT lansează o nouă companie de susținere a antreprenorilor din București
BT lansează o nouă companie de susținere a antreprenorilor din București
Banca Transilvania lansează Stup Fest, campanie pentru antreprenorii din București, care pot accesa soluții non-financiare cu discount, oferite...
BT Mic a finanțat peste o mie de afaceri mici prin InvestEU
BT Mic a finanțat peste o mie de afaceri mici prin InvestEU
În doar patru luni de la anunțarea programului în România, BT Mic a finanțat peste 1.000 de afaceri mici prin InvestEU intermediat de Fondul...
Soluții de finanțare pentru clienții Carrefour prin BT Direct
Soluții de finanțare pentru clienții Carrefour prin BT Direct
Carrefour România și BT Direct, divizia de consumer finance a Grupului Financiar Banca Transilvania, lansează un nou card de cumpărături cu...