Avon lansează programul de franciză

Avon, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de cosmetice, anunța lansarea modelului de franciză la nivel național. Avon lansează programul de franciză

Cu o prezență de peste 137 de ani în industria globală a cosmeticelor și 26 de ani în România, Avon este reprezentată de o comunitate extinsă de antreprenori. Nouă din zece femei din România cunosc brandul Avon, iar cinci din zece folosesc produsele.

Magazinul operat în sistem franciză beneficiază de un portofoliu de produse dedicat exclusiv pentru mediul de retail, astfel încât să poată oferi clienților o gamă variată și adaptată la nevoile acestui segment. Acest lucru este întregit de promoții și campanii personalizate, create strategic pentru a atrage și fideliza clienții din cadrul francizei de retail.

În anul 2019 grupului brazilian Natura&Co achiziționa Avon pentru suma de 3,7 miliarde de dolari, compania nou formată fiind evaluată la circa 11 miliarde de dolari în momentul preluării. În România Avon înregistra în anul 2022 o cifră de afaceri de 334,7 milioane de lei și un profit net de 10,7 milioane de lei, potrivit ultimelor date financiare disponibile pe Ministerul de Finanțe.

În contextul pandemiei, utilizarea produselor cosmetice și de îngrijire personală a suferit modificări pentru jumătate dintre românii din mediul urban. 28% dintre respondenți au ales să folosească mai puține produse cosmetice de când a început pandemia (în special tinerii cu vârsta cuprinsă între 18-29 de ani - 45%). De asemenea, 12% dintre românii din mediul urban declară că au o altă rutină de când a început pandemia, iar 6% dintre aceștia au renunțat de tot să mai folosească produse cosmetice, arată un studiu iSense Solutions.

Franchwise: Antreprenorii români se tem să-și extindă afacerile în alte țări
Franchwise: Antreprenorii români se tem să-și extindă afacerile în alte țări
Brandurile românești ar avea un succes răsunător în alte țări, dar încă cei mai mulți antreprenori au rețineri în a-și extinde afacerile...
INS: 7 din 10 români au plasat cel puțin o comandă online, iar decalajul dintre sat și oraș s-a redus în 2023
INS: 7 din 10 români au plasat cel puțin o comandă online, iar decalajul dintre sat și oraș s-a redus în 2023
Comerțul online ia amploare tot mai mare în România atât la nivel urban, cât și la nivel rural, potrivit datelor Institutului Național de...
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cu o experiență de trei decenii în lumea antreprenoriatului, Laura Baldini, fondatoarea brandului cu același nume, reușește să se plieze pe...
Jumătate dintre români și-au schimbat comportamentul de utilizare a cosmeticelor în pandemie
Jumătate dintre români și-au schimbat comportamentul de utilizare a cosmeticelor în pandemie
În contextul pandemiei, utilizarea produselor cosmetice și de îngrijire personală a suferit modificări pentru jumătate dintre românii din...
Proprietarul The Body Shop cumpără Avon pentru 3,7 mld. dolari
Proprietarul The Body Shop cumpără Avon pentru 3,7 mld. dolari
Grupul brazilian Natura&Co a confirmat achiziția Avon pentru suma de 3,7 miliarde de dolari, compania nou formată fiind evaluată la circa 11...
Noul CEO Avon România: Ne așteptăm la o creștere de până la 5% în 2018
Noul CEO Avon România: Ne așteptăm la o creștere de până la 5% în 2018
Afacerile Avon, cel mai important jucător din industria locală de cosmetice, vor înregistra anul acesta un avans de până în 5% (low single...