Artesana depășește pragul de 10 mil. euro cifră de afaceri

Artesana, liderul lactatelor artizanale din România, finalizează anul 2024 cu o cifră de afaceri estimată la 10,6 milioane de euro, reprezentând o creștere de peste 41% față de anul precedent. Acest rezultat reflectă încrederea consumatorilor în produsele naturale și artizanale, care respectă principiile asumate încă de la început de către compania românească. Sergiu Multescu Director General Artesana

Producătorul român de lactate minim procesate, folosind exclusiv lapte 100% românesc, integral, nestandardizat, neomogenizat și pasteurizat la temperaturi blânde, a continuat să își consolideze poziția pe piață prin investiții strategice și inovații. Astfel, Artesana a intensificat colaborările cu fermele din apropierea fabricii, asigurând o aprovizionare constantă cu lapte românesc de calitate superioară și securizând lanțul de aprovizionare. În plus, o nouă linie de formare a ambalajelor din carton certificat FSC a fost instalată, contribuind la eficientizarea procesului de ambalare și la creșterea capacității de livrare.

Artesana, educație pentru generațiile viitoare

În ultimul an și jumătate, Artesana a derulat programul educațional „Exploratori ai etichetelor”, prin care elevii din școlile românești au fost învățați să citească și să înțeleagă etichetele alimentelor. Programul a ajuns în 43 de școli, la peste 5.000 de elevi și profesori, și contribuind la educarea unei noi generații de consumatori responsabili.

„Educația este cheia pentru a forma consumatori responsabili. Artesana nu oferă doar produse de calitate, ci și resursele necesare pentru ca fiecare dintre noi să înțeleagă valoarea alimentelor pe care le consumă”, a declarat Sergiu Mulțescu, CEO Artesana.

Fondată în 2012, Artesana a fost primul producător de lactate 100% românești care a readus ambalajul de sticlă la raft, redefinind standardele de calitate și sustenabilitate în industria alimentară. Produsele Artesana se găsesc astăzi în majoritatea rețelelor de supermarketuri precum și în rețele locale și magazine specializate dar și în magazinele românești diaspora, în țări precum Marea Britanie, Belgia, Luxemburg, Danemarca și Germania.

Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Producătorul de lactate Artesana are un nou Director General Executiv
Producătorul de lactate Artesana are un nou Director General Executiv
Artesana, producătorul român de lactate artizanale din lapte 100% românesc, l-a numit pe Sergiu Mulțescu în funcția de Director General...
 Artesana deschide primul său centru de colectare a ambalajelor din sticlă
Artesana deschide primul său centru de colectare a ambalajelor din sticlă
Artesana, producător român de lactate artizanale, împreună cu partenerul său Reciclad’OR, au deschis primul lor centru de colectare a...
CEC Bank finanțează construcția noii fabrici Artesana
CEC Bank finanțează construcția noii fabrici Artesana
CEC Bank finanțează noul proiect de investiții Artesana, producător local de lactate artizanale din lapte integral și neomogenizat, proiect ce...
Artesana a început construcția noii fabrici, o investiție de peste 5 mil. euro
Artesana a început construcția noii fabrici, o investiție de peste 5 mil. euro
Producătorul local de lactate artizanale Artesana a început construcția noii fabrici care va permite triplarea producției, începând cu luna...
Artesana vinde 20% din acțiuni către ROCA Investments
Artesana vinde 20% din acțiuni către ROCA Investments
Artesana, unul din cele mai cunoscute branduri românești de produse lactate artizanale de pe piața locală, a vândut un pachet de 20% din...