Apemin Tușnad investește 4 milioane de euro într-o nouă linie de îmbuteliere
La 20 de ani de la înființare, compania crește capacitatea de producție cu 40% în urma unei investiții de patru milioane de euro într-o nouă linie de îmbuteliere a apelor minerale, implementată în parteneriat cu Sidel - parte a Tetra Laval Group.
Spre deosebire de vechile linii de îmbuteliere, toate operațiunile de formare, umplere și închidere a sticlelor sunt realizate într-un singur grup monobloc, compact și complet automatizat, în atmosferă controlată și în afara contactului uman, eliminând orice risc de contaminare microbiologică a produselor.
Potrivit companiei, creșterea capacităților de producție asigură flexibilitate în relația cu distribuitorii și livrarea în termen scurt a unor cantități semnificative de apă minerală carbogazoasă și plată.
Mai mult, Apemin Tușnad anunță că va continua să își reducă amprenta ecologică, prin urmare, în acest an, toate cele trei branduri din portofoliu - Tușnad, Artesia și Izvorul Ascuns, vor face trecerea la noile capace „shorty”. Împreună cu noile ambalaje cu gramaj redus, acestea realizează o economie medie de 5% la consumul de plastic pentru fiecare ambalaj.
Înființată în 1999 prin divizarea societății Perla Harghitei, Apemin Tușnad este una din principalele companii din piața apelor minerale din România. Cu capital integral autohton, compania are un număr de 158 angajați, volumele de apă îmbuteliată atingând 100 milioane litri în 2019. În 2018 – 2019, compania a făcut investiții de peste opt milioane de euro. Pe lângă apa minerală naturală carbogazoasă Tușnad, compania a lansat în iulie 2018, Artesia - noua sa apă minerală naturală plată. Portofoliul de produse este completat de Izvorul Ascuns - apă de masă carbogazoasă și plată.