Alka inovează cu combinațiile unice de cremă la napolitanele Alfers

Dacă 1994 se puneau bazele unei afaceri de familie, prin înființarea Alka Co., primul procesator local de cafea, printr-o investiție directă de mai multe milioane de euro, la aproape două decenii de investiții continue de zeci de milioane de euro, Alka Grup reprezintă acum unul din principalii jucători din FMCG în regiune și un lider în inovație.

Creșterea a venit treptat, strat după strat, ca în orice companie sănătoasă. Acest succes se datorează, în principal, integrării misiunii, viziunii și a valorilor fondatoare în activitățile zilnice ale Alka Grup.

Inovația este principalul element al strategiei de dezvoltare a Grupului Alka, fie că este vorba de produse noi, rețete, arome, ambalaje, activități de vânzare sau comunicare. Alka Grup investește constant în dezvoltare și tehnologizare, dar și în cunoașterea, înțelegerea și anticiparea gusturilor și a nevoilor pieței. Astfel, Alka Grup reușește să-și surprindă mereu plăcut consumatorii.

Cel mai bun exemplu al acestei filosofii este istoria mărcii Alfers. Prima napolitană de la Alka, Alfers este de fapt prescurtarea de la „Alka Wafers”, lansată odată cu inaugurarea primei linii de producție de napolitane. Iar când pui numele companiei pe etichetă, știi de la început că acel produs va trebui să fie de calitate superioară. Ceea ce s-a și întâmplat, mărturie fiind succesul de care s-a bucurat încă de la lansarea pe piață, în 1998. Iubitorii de napolitane le-au apreciat de la început, datorită standardelor ridicate de producție și a prețului avantajos.

O marca având un spirit tânăr, Alfers nu se oprește însă niciodată din inovat și perfecționat. Napolitanele Alfers vin acum cu o rețetă îmbunătățită, cu și mai multă cremă, la aceleași standarde înalte cu care și-a obișnuit clienții: fără coloranți, conservanți, organisme modificate genetic sau grăsimi hidrogenate. În plus, noile ambalaje oferă un plus de protecție și o imagine Premium.

Un pionier pe multe fronturi, Alfers s-a distins dintotdeauna prin combinații unice pe piață. De exemplu, este singură marca din țara care, în gamă de napolitane la pachet, are napolitană cu foaie de cacao și cremă de vanilie, napolitană cu 2 straturi de cremă de cacao și un strat cremă de lapte sau napolitană cu 2 straturi cremă de fructe de pădure și un strat de cremă de frișcă.

În ceea ce privește gama de napolitane ambalate la pungă, întreaga gamă este unică față de competiție, toate cele 3 sortimente fiind o combinație de gusturi (3 straturi cacao+1 strat lapte, 3 straturi cafea + 1 strat frișcă și 3 straturi cacao + 1 strat lapte, glazurate cu ciocolată). Atât gama de napolitane la pungă cât și cea de napolitane la pachet conțin gramaje dedicate consumului colectiv cât și individual, cu un total de 9 arome diferite.

Ca parte din Alka Grup, Alfers se bucură de întreagă expertiză a unei echipe de sute de profesioniști. Cu ajutorul acestora, și al numeroșilor parteneri, produsele Alka Grup sunt puse la îndemână consumatorilor pe întreg teritoriul României, dar și în străinătate.

În viitor, Alka Grup este hotărâtă să continue misiunea sa de a oferi consumatorilor săi produse potrivite pentru a crea o stare de bine, cu ajutorul zecilor de mii de puncte de desfacere atât în comerțul tradițional, cât și în comerțul modern.

Ady Hirsch, Alka: 2022 este un an de vârf din perspectiva investițiilor. Depășim 15 mil. euro
Ady Hirsch, Alka: 2022 este un an de vârf din perspectiva investițiilor. Depășim 15 mil. euro
Anul acesta este unul de vârf din perspectiva investițiilor pentru Alka Group, depășind pragul de 15 milioane de euro. Cea mai mare parte din...
Cum își securizează Alka un nou an de creștere în context pandemic
Cum își securizează Alka un nou an de creștere în context pandemic
În acest an businessul Alka va sta sub semnul unei creșteri-record a cifrei de afaceri, bifând un plus de peste 20%. Impredictibilitatea...
Biscuiții dulci și napolitanele, o piață în revenire, dar încă dependentă de contextul social
Biscuiții dulci și napolitanele, o piață în revenire, dar încă dependentă de contextul social
Pe o piață bazată pe puterea brandului și prea puțin sensibilă la promoții, modificarea comportamentului de consum rescrie ratele de creștere...
Ady Hirsch, CEO Alka Group: Până în 2025, businessul nostru va fi aproape dublu
Ady Hirsch, CEO Alka Group: Până în 2025, businessul nostru va fi aproape dublu
Pentru producătorul Alka, 2020 va fi un nou an de dezvoltare și o parte importantă a planului de business ambițios setat pe termen mediu,...