Alexandrion Grup România, creștere de 24% în primul semestru

Alexandrion Grup România, unul dintre cei mai importanți producători locali de băuturi spirtoase, a încheiat primele şase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 30,7 milioane de euro (brut) şi 10,6 milioane de euro (net), în creştere cu 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În ceea ce priveşte profitul net înregistrat de companie, creşterea raportată a fost de 138% faţă de S1 2014, cifra aferentă primului semestru fiind de aproape un milion de euro. Alexandrion Grup România, creștere de 24% în primul semestru

„Alexandrion Grup România a ajuns într-o etapă foarte importantă din dezvoltarea sa. Avem o poziţie bine consolidată în piaţă, un portofoliu complex şi consumatori fideli. Reuşim acum să creştem printr-o prezenţă bine punctată în cât mai multe locaţii, atât din horeca, cât şi din comerţul tradiţional şi modern. Acest lucru se face în paralel cu extinderea portofoliului de produse”, a declarat Nawaf Salameh, Fondatorul și Președintele Alexandrion Grup România (foto).

Aceste demersuri sunt dublate de investiţii constante şi considerabile în susţinerea şi creşterea brandurilor – cel mai important activ al companiei. Astfel, numai în primele 6 luni ale anului, Alexandrion Grup România a alocat un buget de investiţii de aproximativ 3,3 milioane de euro.

Brandurile care au performat cel mai bine în primele șase luni au fost Alexandrion, Cava D’Oro şi Kreskova cu vânzări volumice cumulate de peste 6 milioane de sticle (incluzând exporturile). „Ca tendinţă de creştere însă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, se observă o dinamică rapidă şi pentru vinarsul Brâncoveanu şi gama de lichioruri premium Saber. Piaţa de brandy, în general, a crescut în ceea ce priveşte consumul în primul semestru al anului, cu aproximativ 3%, liderii categoriei fiind Brâncoveanu (peste 60% vs. S1 2014), Alexandrion (peste 30% vs. S1 2014), şi Cava D’Oro (peste 10% vs. S1 2014)”, a completat Nawaf Salameh. Datele exprimă evoluţia consumului real, nu a vânzărilor şi fac parte dintr-o cercetare recentă asupra pieţei băuturilor spritoase, realizată de compania de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.

Strategia de dezvoltare a companiei vizează şi consolidarea prezenţei pe pieţele externe, exportul reprezentând în prezent aproximativ 5% din vânzările totale. Europa este principala destinaţie de export, însă obiectivele de creştere implică şi Asia şi America, două dintre cele mai mari pieţe de desfacere pentru producătorii din întreaga lume.

„Produsele noastre deja se găsesc în China şi ne-am bucurat să vedem că au fost foarte bine primite de consumatorii de acolo. Este un semnal bun şi foarte încurajator, mai ales în condiţiile în care vorbim despre pieţe atât de diferite ca specific şi comportament de consum faţă de cele europene”, a adăugat executivul.

În cei peste 20 ani de activitate, compania a vândut peste 230 de milioane de sticle de băutură. Portofoliul de produse al Alexandrion Grup cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti.

O nouă identitate vizuală pentru gama Alexandrion
O nouă identitate vizuală pentru gama Alexandrion
Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, dezvăluie noua identitate vizuală a...
Alexandrion Group a inaugurat a doua distilerie și are în plan noi investiții
Alexandrion Group a inaugurat a doua distilerie și are în plan noi investiții
Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri spumante din România şi singurul producător de...
Alexandrion Group a preluat integral businessul Cavaway din Cipru
Alexandrion Group a preluat integral businessul Cavaway din Cipru
Alexandrion Group, cel mai mare producător şi distribuitor de băuturi spirtoase şi vinuri din România, cu o reţea de distribuţie globală...
Afacerile Alexandrion Group au trecut pragul de 1 mld. lei
Afacerile Alexandrion Group au trecut pragul de 1 mld. lei
Alexandrion Group, unul dintre cei mai mari producători și distribuitori de băuturi spirtoase și vinuri din România, a depășit anul trecut...